آذربایجانغربی، فارس، (شرح آنلاین) - استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت‌های استان موجب سرازیر شدن سرمایه‌گذاران به استان شده بطوریکه در سال گذشته بیش از دو هزار و 500 میلیارد تومان درخواست سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفته است.

محمدمهدی شهریاری ظهر امروز در آیین آغاز عملیات پروژه سرمایه‌گذاری مجتمع خدماتی و درمانی سعدیه خوی با قدردانی از حضور سرمایه‌گذاران در آذربایجان غربی اظهار کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف بی‌نظیر است و ما سرمایه‌گذاران را برای حضور و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها دعوت می‌کنیم.

وی افزود: ظرفیت‌های استان موجب سرازیر شدن سرمایه‌گذاران به استان شده بطوریکه در سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان درخواست سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام‌گرفته که این رقم سرمایه‌گذاری در تاریخ آذربایجان غربی بی‌نظیر است.

وی افزود: روند حضور سرمایه‌گذاران نویدبخش توسعه و آینده‌ای درخشان برای استان است و با تمام توان در برابر رانت‌خواران و مفسدان خواهم ایستاد و تمام هزینه‌های آن را نیز می‌پردازم.

شهریاری با تأکید بر وحدت و همدلی موجود مابین مردم و مسئولان استانی بیان کرد: بنده حاکم در برابر ظالمان، دزدان و رانت‌خواران و خادم در برابر مردم بوده و برای اعتلای استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به جایگاه مهم شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه‌ها و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف از جمله تأمین زیرساخت‌های درمانی شهرستان خوی آهنگ رو به رشد خوبی را در توسعه به خود گرفته است.

شهریاری افزود: همدلی و وحدت رویه مسئولان شهرستان خوی برای خدمت به مردم قابل‌ تقدیر است و این هماهنگی می‌تواند الگوی خوبی برای سایر شهرستان‌ها باشد.

 

 

منبع :فارس

الف – ب ۶۶ /