ارومیه، تسنیم، (شرح آنلاین) - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برگزاری مسابقات والیبال در این شهر فرصتی بزرگ برای معرفی ارومیه به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۲۰ است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

رسول اصغرزاده  با اشاره انتخاب ارومیه به عنوان پایتخت گردشگری در سال ۲۰۲۰ اظهار داشت: این یک فرصت بزرگ حتی برای این شهر است تا بتوان تمامی ظرفیت‌های آن را به خوبی نشان داد و نام ارومیه را زبان زد خاص و عام کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه یک فرصتی بزرگ برای این شهر است چراکه تا چند روز چشم اکثر طرفداران والیبال به سمت ارومیه است و می‌توان ظرفیت گردشگری و زیبایی این شهر را به خوبی به تصویر کشید و به همگان نشان داد.

اصغرزاده گفت: مهم‌ترین فرصت که برای ارومیه در سال ۲۰۲۰ به وجود آمد افزایش آب دریاچه این شهر است که توجه همه را به خود جلب کرده است و حتی برگزاری مراسم در کنار این دریاچه می‌تواند جذابیت آن را بیشتر کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: این شهر دارای بهترین آب و هوا است و همچنین تا ۴۰ کیلومتر از فضای بیرونی شهر سرسبز است که چنین طبیعت بکری را در کمتر جایی می‌توان مشاهده کرد و باید از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده شود و در نهایت گردشگری این شهر زنده شود.

وی تصریح کرد: موضوع ارومیه ۲۰۲۰ الان به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است و بودجه این شهر نیز بر اساس همین موضوع طبقه بندی شده و همه ارگان‌های آن تمامی اقدامات خود را بر همین روال تنظیم کنند تا بتوان از این فرصت به نفع ارومیه به خوبی استفاده شود.

منبع : تسنیم

الف – ب ۶۶ /