شهردار تبریز گفت: بیشترین نارضایتی شهروندان از شهرداری مربوط به وضعیت آسفالت خیابان‌هاست و این مشکل باید تا پایان ماه جاری حل شود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز با بیان اینکه امروز موصوعی مهم تر از بحث آسفالت در تبریز وحود ندارد، بر ضرورت نظارت کافی بر پیمانکاران و عوامل اجرایی توزیع آسفالت، تاکید کرد و گفت: متاسفانه در بسیاری موارد به دلیل کم کاری یک ناظر تمام اقدامات شهرداری زیر سوال می‌رود و این نقیصه باید مرتفع شود.

شهردار تبریز افزود: تمام معابری که باید آسفالت اساسی شوند تعیین و منابع مالی مورد نیاز در این خصوص تامین نیز تامین شده است.

ایرج شهین باهر خاطرنشان کرد: همچنین عملیات آسفالت ریزی معابر  درجه ۲ شهر تبریز با تعیین اولویت بندی ها از سوی معاونت فنی و عمرانی برنامه ریزی و مشخص شده و به شورای اسلامی شهر نیز ارسال می شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ایجاد ساز و کارهای لازم برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تسریع در آغاز پروژه های مصوب گفت: سال ۹۸ برای شهرداری تبریز سال اجرای پروژه های عمرانی نام گذاری شده است و بر همین اساس باید پروژه های عمرانی سریع آغاز و با کیفیت اجرا شود.

ایرج شهین باهر ادامه داد: احداث ۱۰ زمین ورزشی و ۱۰ پارک محله ای طی سال جاری در مناطق حاشیه نشین به مناطق مربوط ابلاغ شده و اجرای این پروژه‌ها به دلیل کارکرد آنها در زمان وقوع بحران، از اولویت‌های اصلی شهرداری در سال ۹۸ است.

او در بخش پایانی سخنانش گفت: مباحث زیباسازی و نورپردازی نیز در سطح مناطق مورد غفلت واقع شده و این موضوع نیز باید در اولویت برنامه های شهرداری باشد.