فارس، (شرح آنلاین) - سرپرست تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز درباره اتفاقات و درگیری‌های بازی هفته هفدهم مقابل ایلام توضیحاتی را ارائه کرد.

 در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان زاگرس شیراز موفق شد با نتیجه یک بر صفر پالایش گاز ایلام را شکست دهد. بعد از پایان بازی درگیری‌های زیادی به وجود آمد که باعث زد و خورد بازیکنان و مربیان هر دو تیم شد.

ندا حیدری سرپرست زاگرس شیراز در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: بعد از پایان بازی، پاکدل سرمربی تیم در حال مصاحبه بود که من هم کنار وی ایستاده بودم. در همان لحظه یکی از بازیکنان نزد ما آمد و گفت درگیری صورت گرفته است. زمانی که به محل مراجعه کردم دیدم یکی از بازیکنان ایلام با حراست درگیر شده است. بلافاصله در نظر داشتم با گوشی‌ام فیلم بگیرم تا سندی داشته باشیم اما در همان موقع بازیکن شماره ۲۰ ایلام به سمت من آمد و خواست گوشی را بگیرد.

وی افزود: من مدیر رسانه‌ای تیم هم هستم و با مجوز می‌توانم فیلم بگیرم. بازیکن ایلام وقتی نتوانست گوشی را از من بگیرد مرا زمین زد و بقیه بازیکنان هم سمت من آمدند. بازیکنان ما وقتی این ماجرا را دیدند به سمت من آمدند تا مرا از زیر دست و پا نجات دهند.

سرپرست زاگرس شیراز با بیان اینکه تمامی اتفاقات را به ناظر فدراسیون شرح داده، تصریح کرد: وقتی به خانمپورلاهیجی ناظر فدراسیون گفتم با من چنین کاری کردند گفت من چیزی ندادم. حتی زمان ارائه گزارش به فدراسیون، این موضوع مطرح نشده بود که ما خودمان نامه زدیم و گفتیم.

حیدری درباره اینکه چرا بازیکنان ایلام با حراست درگیر شده‌اند، عنوان کرد: بازیکنان ایلام کلید را در رختکن جا گذاشته بودند به همین دلیل حراست در را قفل می‌کند و کلید را برمی‌دارد. بعد از پایان بازی وقتی بازیکنان ایلام به رختکن می‌روند یکی از آنها به حراست می‌گوید تو اینجا چه کاری داری که حراست هم می‌گوید می‌خواهد در را باز کند اما بازیکنان ایلام اعتراض می‌کنند که چرا مردان حراست باید کنار رختکن باشند به همین دلیل یکی از بازیکنان به گوش حراست سیلی می‌زند.متاسفانه در این لحظه فیلمی موجود نیست و ما نمی‌توانیم حرف‌مان را اثبات کنیم اما زمانی که حراست می‌خواسته شرایط را کنترل کند فیلم موجود است.