شرح آنلاین - مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تیم را برای قهرمانی بستند. محمدرضا زنوزی چند کاپیتان تیم ملی را به تبریز آورده و همه تلاش می‌کنند که به قهرمانی برسیم..

محمد مسلمی‌پور مدافع چپ تیم فوتبال امید لیگ هجدهم را در سپاهان پشت سر گذاشت.

این بازیکن بعد از جدایی از سپاهان بار دیگر به تراکتورسازی بازگشت.

چه شد که دوباره به تراکتورسازی بازگشتی؟

تراکتورسازی خانه من بود. هر چه دارم از تراکتورسازی است و از این تیم به تیم ملی امید رسیدم. به اجبار مدتی از این تیم دور بودم و در فصل جدید تصمیم گرفتم که دوباره به تراکتورسازی بازگردم و در اینجا بازی کنم.

 دو سال از قراردادت به سپاهان باقی مانده بود چه شد که تصمیم به بازگشت گرفتی؟

دیگه شرایط به نحوی پیش رفت که تصمیم به حضور در تراکتورسازی گرفتم. مشکلات خانوادگی هم داشتم و سرانجام با میل قلبی به تراکتورسازی آمدم تا در شهر خودم باشم.

حضور مصطفی دنیزلی را در تبریز چطور ارزیابی می‌کنی؟

دنیزلی یکی از بزرگترین مربیان ترک تبار است. امیدوارم او شرایط خوبی در تراکتورسازی داشته باشد و بتوانیم تیم را به جایگاه خوبی که همه انتظار دارند برسانیم.

همه از تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند. هدف این تیم در فصل جدید چیست؟

تیم را برای قهرمانی بستند. محمدرضا زنوزی زحمت کشیده و چند کاپیتان تیم ملی را به تبریز آورد. همه بچه‌ها تلاش می‌کنند تا تیم را به جایگاه قهرمانی برسانیم.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد. شرایط چطور است؟

فرهاد مجیدی نیاز به تعریف ندارد. او یکی از اسطوره‌ها فوتبال ایران است. امیدواریم شرایط خوبی را در تیم امید تجربه کنیم و بتوانیم بعد از ۴۴ سال راهی المپیک شویم و افتخار تازه‌ای برای فوتبال ایران کسب کنیم.

تیم امید یک مقدار دیر استارت نزد؟

بله همینطور است زمان زیادی از دست رفت و یک مقدار کار را دیر شروع کردیم اما با تلاش بیشتر سعی می‌کنیم این موضوع را جبران کنیم و شرایط خوبی را برای تیم به وجود بیاوریم.

 وصحبت پایانی.

امیدوارم فصل خوبی را همراه با تراکتورسازی پشت سر بگذاریم و بتوانیم هدیه خوبی به هواداران پر شور تیم‌مان بدهیم. همچنین برای مجموعه بزرگ سپاهان و هواداران این تیم هم آرزوی موفقیت دارم.

 

منبع : فارس