شرح آنلاین - باشگاه تراکتور همچنان خواهان عقد قرارداد با دانیال اسماعیلی‌فر است تا از این بازیکن در فصل آینده هم استفاده کند.

بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انتظار می‌رفت که سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن که فصل گذشته پیراهن تراکتور را بر تن داشتند، دوباره به اصفهان برگردند. این سه بازیکن اما به پادگان بازگردانده شدند و ظاهرا دوران خدمت سربازی آنها اواخر مردادماه به پایان خواهد رسید.

این در حالی است که سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که مسئولان تراکتور مدتی پیش به آنها پیشنهاد داده بودند که اگر با جدایی اسماعیلی‌فر موافقت کنند، دو سرباز دیگر ذوب‌آهن (احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور) را در اختیار تیم اصفهانی قرار خواهد داد که البته این پیشنهاد مورد موافقت آذری قرار نگرفت.

تراکتور با وجود اینکه اسماعیلی‌فر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، از این بازیکن خواسته که قراردادش را تمدید کند. تراکتوری‌ها حتی به اسماعیلی‌فر گفته‌اند که خودشان رضایت‌نامه این بازیکن را از ذوب‌آهن خواهند گرفت ولی اسماعیلی‌فر با توجه به قراردادی که با باشگاه ذوب‌آهن دارد، قرارداد جدیدی با تراکتور امضا نکرده است.

نکته نگران‌کننده برای اسماعیلی‌فر، وضعیت مبهمش برای حضور در اردوی تیم ملی است. این بازیکن باید از روز شنبه در اردوی تیم ملی حاضر شود. اسماعیلی‌فر در تلاش است با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهد، چند روز پادگان را ترک کرده و در اردوی تیم ملی حاضر شود.

 

منبع : تسنیم