شهردار تبریز گفت: با اتصال ایستگاه مترو و راه آهن به پایانه مسافربری، به دنبال ایجاد حمل و نقل ترکیبی در این نقطه شهر هستیم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه هیئت مدیره اتحادیه سازمان های پایانه های شهرداری های کشور با بیان اینکه حوزه حمل و نقل در بین ۳۰۰ خدمتی که شهرداری ها به مردم ارائه می دهند، از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: تلاش ما ایجاد حمل و نقل ایمن، ارزان و راحت برای شهروندان است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه بیشتر سهم هزینه های ایاب و ذهاب مردم متعلق به دولت است، گفت: امروز با توجه به عدم پرداخت کامل سهم حمل ونقل، شهرداری ها برای تامین نیازهای مردم در این حوزه مشکلات زیادی دارند.
او با تاکید بر همدلی و وحدت شهرداری ها اظهار داشت: همه باید در زمان تنظیم بودجه جدی تر عمل کنیم و کارها را با هم پیش ببریم تا در بودجه سال ۹۹ کشور منافع شهرداری ها تامین شود.
شهردار تبریز ادامه داد: به عنوان نمونه، با همدلی و همکاری که بین شهرداری ها رخ داد توانستیم طرح جامع مدیریت شهری را به کمیسیون مربوط برگردانیم تا حقوق شهرداری ها نادیده گرفته نشود.
ایرج شهین باهر گفت: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس نیز در تمام شهرها استفاده کنیم تا بتوانیم منافع شهرداری ها را تامین کنیم.
او در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه از مدیران پایانه ها انتظار می رود با نوآوری بتوانند خدمات نوین به شهروندان ارائه کنند، اظهار داشت: ما در خصوص پایانه مرکزی تبریز قصد داریم با اتصال ایستگاه مترو، راه آهن و اتوبوس، حمل و نقل ترکیبی را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.