سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از تلاش این سازمان برای تداوم همایش‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خانوادگی خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قدوسی‌نیا در مراسم اختتامیه همایش و مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری بزرگداشت یاد شهید یاری که صبح امروز (جمعه) در مسیر دانشگاه تبریز تا میدان ائل گلی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما در راستای توسعه ورزش همگانی است و خدا را شکر می‌کنیم که استقبال خوبی از برگزاری این همایش صورت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای توسعه ورزش همگانی گفت: با نزدیک شدن به اعیاد سعید قربان تا غدیر، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خانوادگی را ادامه می‌دهیم؛ البته تداوم چنین همایش‌هایی بستگی زیادی به استقبال عمومی دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با قدردانی از حضور خانواده شهید جواد یاری در این همایش ورزشی، اظهار داشت: با توجه به تأثیر ورزش در بهبود وضعیت جسمی و روحی، از تمام ورزشکاران و به خصوص کسانی که در همایش امروز حضور داشتند، درخواست می‌کنم که در درون خودمان هم مثل شهید یاری رکاب زده و از هوای نفس خود به سوی قله‌های پیروزی قدم برداریم. این مسئله در هر نسل و عصری ممکن است.