معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و هنری شهرداری تبریز در دهه ولایت را تشریح کرد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: شهرداری تبریز با هدف تعمیق و تعالی مبانی دینی و ارزش های اسلامی، تأکید و توجه به جایگاه پراهمیت ولایت ‌مداری و هویت ‌بخشی فرهنگی با تکیه بر مفاهیم ناب ولایی و ایجاد یکپارچگی و انسجام عملی در فعالیتهای مذهبی و ارتقاء‌سطح نشاط اجتماعی، اقدامات گسترده و فعالیت های ویژه‌ای را به مناسبت دهه ولایت برنامه‌ ریزی کرده و در دست اجرا دارد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری ۶۰ مراسم جشن در قالب جشنواره تابستانی فیروزه در پارکها ومحلات مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

حجت الاسلام احمد حمیدی  تصریح کرد: مسابقات مختلف فرهنگی وهنری، همایش های تبیینی با  محوریت آموزه های مکتب علوی و نمایشگاههای هنری با محوریت ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی، برگزاری شب شعر با محوریت غدیرو تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت در مراکز فرهنگی  شهرداری در این مدت  ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی در ادامه  افزود: برگزاری جنگهای شادی وپخش فیلم سینمایی  در بوستانها، پارکها و مراکز فرهنگی  برگزاری تئاتر خیابانی فولکور  وانتخاب شهروند نمونه در مناطق  را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز به مناسبت این ایام  عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری سلسله مراسم سخنرانی وکارگاه بصیرت افزایی، جشن و مدیحه سرایی در مساجد، پارکها و بوستان ها، فرهنگسراها ونمازخانه ها، کمک و همکاری با مساجد در برگزاری نیاش و مراسم روح افزا و پرفیض دعای عرفه در ایام دهه ولایت وامامت خبر داد.

وی از برگزاری جشنواره  تابستانی محلات تبریز در طول دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود؛ مراکز فرهنگی شهرداری تبریز در طول تابستان با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، اجتماعی و تفریحی جهت  ایجاد شور و نشاط عمومی و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اعلام اینکه بیش از دهها عنوان ویژه برنامه برای دهه مبارک امامت و ولایت در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد که این برنامه ها موجبات رضایت خاطر شهروندان گرامی را فراهم آورد.