مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، این مراسم که شامگاه روز گذشته در مجموعه «بام تبریز» تفرجگاه عون‌ابن‌علی برگزار شد، با اجرای برنامه‌های متنوع برای فعالان رسانه‌های تبریز از جمله مدیران مسئول، سرپرستان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، خبرنگاران و عکاسان همراه بود.

ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز در این مراسم از اهمیت رسانه‌ها و خبرنگاران برای مجموعه مدیریت شهری سخن گفت و افزود: انتقادات مطرح شده از سوی رسانه‌ها راهی برای حل مشکلات شهری به حساب می‌آید.

سونیا اندیش، نائب رئیس عضو شورای شهر هم در صحبت‌های خود نگاه تخصصی خبرنگاران به مسائل و موضوعات شهری را عاملی برای پیش‌برد روند توسعه شهر دانست.

شهرام دبیری، فریدون بابایی اقدم، کریم صادق‌زاده و غلامحسین مسعودی ریحان از دیگر اعضای شورای شهر تبریز به عنوان مهمانان ویژه در این مراسم حضور داشتند.

همزمان با آیین گرامیداشت روز خبرنگار، از پوستر نخستین جشنواره «شهر و رسانه» نیز رونمایی شد که در راستای جلب مشارکت اصحاب رسانه و تقویت روند ارتباط کارشناسان و مدیران شهری با رسانه‌های ارتباط جمعی برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم، کیکی که اسامی رسانه‌های فعال تبریز بر روی آن نقش بسته بود به دست پیشکسوتان رسانه و مدیران شهری بریده شد.