شهرداری تبریز در کنار خدمات عمومی و وظایفی که دارد، اهمیت زیادی برای شادی و سلامتی شهروندان قائل است و تمام سازمان‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف در بحث شادابی و سلامت مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر شهردار تبریز در مراسم اختتامیه همایش دو همگانی که صبح جمعه برگزار شد، با بیان مطلب فوق، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی نشان‌دهنده اهمیت ورزش و فرهنگ‌سازی ورزشی است تا بدانیم ورزش تا چه میزان در سلامتی ما تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: با برگزاری برنامه‌های شاد، می‌توان روحیه بیشتری داشت و از مشکلات مختلف عبور کرد. شهرداری تبریز در کنار خدمات عمومی و وظایفی که دارد، اهمیت زیادی برای شادی و سلامتی شهروندان قائل است و تمام سازمان‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف در بحث اینکه مردم شاداب و سلامت باشند، تلاش می‌کنند.

شهردار تبریز اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی شهر که نشان‌دهنده زنده و پویا بودن آن است، شادابی مردم جامعه است و امیدوارم روز به روز شاهد افزایش شادابی و نشاط مردم باشیم.

همایش دو همگانی ویژه آقایان به مناسبت دهه امامت و ولایت صبح جمعه برگزار شد و شرکت‌کنندگان مسیر تعیین شده از مقابل هتل شهریار تا ورودی اصلی پارک ائل گلی را پیمودند.