شهردار تبریز با اشاره به ایجاد زیرساخت های شهری در شهرک خاوران گفت: بیشترین فضاهای عمومی شهری در شهرک خاوران ایجاد شده است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، در آستانه عید سعید غدیر خم، چهار پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح حوزه شهرداری منطقه۹ و شهرک خاوران با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: شهرک خاوران ظرفیت های بالایی دارد و این شهرک می تواند بهترین شهرک جدید التاسیس تبریز باشد. با تلاش شهرداری منطقه ۹ تبریز که یکی از مناطق پیشتاز است شاهد احداث پروژه های مهم شهری در شهرک خاوران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز در شهرک خاوران جزو اولویت ها است، افزود: اگر همدلی و همراهی بین مدیران باشد می توان بر جنگ اقتصادی دشمن و تحریم ها در این شرایط خاص کشور غلبه کرده و پروژه های مختلف عمرانی در شهر احداث کرد. تلاش می کنیم این شرایط اقتصادی تاثیری روی روند خدمات شهرداری تبریز نداشته باشد.

ایرج شهین باهر در همین خصوص ادامه داد: ۱۵ پارک محله ای طی سال گذشته احداث و تقدیم شهروندان شد و امسال نیز احداث ۲۵ پارک محله ای در دستور کار قرار دارد که ۲ پارک امروز در منطقه ۹ افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به ایجاد پروژه های زیرساختی در شهر داریم، گفت: شهرداری تبریز به دنبال ایجاد پروژه های ویترینی نیست. متاسفانه در سال های گذشته در شهرک های جدید التاسیس تبریز زیرساخت های لازم ایجاد نشده بود و هم اکنون شاهد مشکلاتی در این مناطق هستیم ولی شهرداری تبریز در این دوره تلاش می کند زیرساخت های شهری را در شهرک جدید خاوران به طور کامل ایجاد کند.

وی ادامه داد: با نهایت آرامش امور شهری را پیش می بریم و امیدواریم با تلاش مدیران امسال از ۹۰ تا ۱۰۰ درصد بودجه سال ۹۸ را محقق کنیم.