دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز از اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا با تأکید امام جمعه محترم و دستور شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اشاره به وصول برخی گزارش ها در خصوص حذف عنوان شهید از تابلوهای برخی معابر و از جمله کوچه ها، گفت: در این راستا بلافاصله موارد گزارش شده شناسایی و نسبت به اصلاح و تکمیل تابلوها اقدام لازم صورت پذیرفت.

وی افزود: اغلب موارد اصلاح شده، مربوط به تابلوهایی است که سالیان گذشته طراحی و نصب شده است.

حاجی زاده با اشاره به دستور شهردار تبریز برای تشکیل کمیته ویژه ساماندهی تابلوهای معابر شهری، اظهار کرد: بر این اساس کمیته های مشابه نیز در تمام مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تشکیل و فعال شده است

.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، ادامه داد: با توجه به اینکه احتمالا در محتوای تابلوهایی که طی سال های گذشته در معابر نصب شده است نواقص و مغایرت هایی وجود داشته باشد، لذا این کمیته ها موظفند بر اساس بازدیدها و بررسی های میدانی در صورت نیاز سریعا نسبت به اصلاح یا تکمیل تابلوها و اسامی آنها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین این کمیته ها موظفند در بررسی های میدانی خود، کلیه معابر بدون نام اعم از خیابان، محلات، کوی ها، کوچه ها و … را شناسایی و جهت اقدامات بعدی به شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز اعلام کنند.

به گفته حاجی زاده، همانند سابق و طبق سیاست های شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، در نامگذاری معابر اولویت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.