شرح آنلاین _ رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی ویدئویی از دموکرات‌ها بابت آغاز روند استیضاح علیه وی انتقاد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی ویدئویی که در توئیتر منتشر شد، خطاب به مردم این کشور، از دموکرات‌ها به دلیل تلاش برای استیضاح وی انتقاد کرد.

وی در این باره مدعی شد: دموکرات‌ها به دنبال گرفتن سلاح‌ها، بیمه درمانی‌تان، رای، آزادی و (قدرت) قضاوت شما هستند. هرگز اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیفتد… آنها می‌خواهند جلوی مرا به این دلیل که برای شما می‌جنگم، بگیرند. هرگز اجازه چنین کاری را نمی‌دهم.

در ادامه، ترامپ با انتشار یک رشته توئیت به شرح دستاوردهای خود پرداخت و مدعی شد: چگونه رئیس‌جمهوری را استیضاح می‌کنید که بزرگترین اقتصاد تاریخ کشورمان را رقم زده و ارتش‌مان را به طور کامل بازسازی و به قدرتمندترین در نوع خود تبدیل کرده است.

وی افزود: گفتگو با رئیس‌جمهور جدید و بسیار خوب اوکراین که در نشست سازمان ملل خطاب به رسانه‌های جعلی گفت که تحت هیچ شرایطی از سوی من تحت فشار نبوده باید به خودی خود به این غائله خاتمه دهد.

گفتنی است در رسوایی که به اوکراین گیت شهرت یافته، ترامپ متهم است طی مکالمه‌ای تلفنی با هدف اعمال نفوذ بر روند انتخاباتی ۲۰۲۰، ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی را برای جمع‌آوری اطلاعات علیه جو بایدن رقیب دموکرات خود تحت فشار قرار داده و تهدید کرده در صورت عدم موافقت با این درخواست، کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین را متوقف می‌کند.

 

الف_الف_۸۰