شرح آنلاین - مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ایام اربعین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) و تمرینی برای داشتن جامعه مهدوی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدشهاب الدین حسینی در این باره گفت: این همایش بزرگ انسانی و مذهبی فراتر از شیعیان همه جهان اسلام و دیگر ادیان آسمانی را درگیر ابهت و جلال معنوی خود کرده است.
وی افزود: در این وانفسای زمانه که تلاش دارد با به کارگیری تمام توان و هجمه های خود علیه این رویداد بزرگ مذهبی، آن را خاموش کند باید سعی کنیم تا با استفاده از ظرفیت رسانه های مختلف در فضای مجازی و ماهواره ای اهمیت و عظمت آن را به جهان مخابره کنیم.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان ابراز داشت: به همین منظور بر اساس ماموریت محوله از سوی سازمان تصویرنگاری و مستند سازی فعالیت های روزانه فعالیت های مواکب سازمان اوقاف در شهر سامرا بر عهده این اداره کل گذاشته شده است تا شور و عشق زوار عتبات مقدسه عسکریین (ع) به تصویر کشیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی اضافه کرد: مستندسازی این برنامه ها و به تصویر کشیدن دلدادگی عاشقان اهل بیت(ع) با این اقدام تیری بر قلب سیاه بدخواهان اسلام خواهد بود و امیدواریم این راهپیمایی عظیم تا ظهور امام زمان (عج) عالمگیر شده و به اهداف ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است،دست یابیم.