شرح آنلاین _ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با حضور سرزده در شرکت ماشین سازی، ضمن بازدید سه ساعته از خط تولید، پای صحبت ها و مشکلات کارگران، مدیران نشست.

آیت الله هاشم زاده هریسی در بازدید از خط تولید شرکت ماشین سازی با اشاره به تاریخچه آشنایی خود با این مجموعه، عنوان داشت: بنده قبل از انقلاب به جهت مبارزاتی که با رژیم طاغوت داشتم، همواره مسائل کارگری و کارخانه ها را دنبال می کردم و بعد از انقلاب نیز به تبع مسئولیت هایی که در کشور و حتی استان داشتم، پیگیر فعالیت های این شرکت بودم.

وی افزود: هدف بازدید بنده از این شرکت، صرفا تذکر به مسئولان و آگاهی مردم است چرا که مسئولان باید بدانند که امروز صنعت ماشین سازی نه تنها حیثیت آذربایجان، بلکه حیثیت کل نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: متاسفانه با عدم توجه مسئولین در واگذاری غیر کارشناسی این شرکت مشکلاتی به وجود آمد که نزدیک بود این صنعت نابود شود.

هریسی ادامه داد: مسئولان امروز باید به   هل من ناصر ینصرنی   ماشین سازی لبیک گفته و هر کسی که توانایی دارد باید گوشه ای از کار را بگیرد و در جهت رفع مشکلات این مجموعه تلاش کند چرا که هم اکنون این شرکت محل کسب و کار و ارتزاق هزاران خانواده است.

وی با بیان اینکه اعتماد به مدیریت جوان در این شرکت، می تواند راهکار هوشمندانه ای باشد، تصریح کرد: اعتماد به جوانان اولویت اول کشور است و امروز در این مجموعه با مدیریت جوان شاهد تلاش های جهادگونه در چار چوب توسعه تولید هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز داشت: بنده از هر گونه پیگیری و حل مشکلات مجموعه در وزارت خانه متبوعه و سایر وزارت خانه ها، نهاد ها و ادارات دریغ نکرده و کنار کارگران و مدیران ماشین سازی هستم.