تور استانبول تنها شامل تفریحات روزانه نمی شود. استانبول شهری است زنده که تقریباً خاموشی ندارد و شما چه با خانواده سفر کرده باشید و چه با دوستان خود، می توانید تا پاسی از شب، از تفریحات شبانه استانبول لذت ببرید. بسیاری از مراکز تفریحی همچون رستوران‌ها، شهربازی ها و بعضی از مراکز تفریحی تا نیمی از شب باز بوده و کافه ها و کلاب ها تقریباً تا صبح دایر می باشند. در اینجا ما شما را با بعضی از تفریحات شبانه تور استانبول آشنا خواهیم کرد.

شام در کشتی های تفریحی تنگه بسفر

اگر قصد خوردن یک شام لوکس  در تور استانبول را دارید، می توانید به یک شام مهیج و هیجان انگیز در کشتی های تفریحی تنگه بسفر فکر کنید. این کشتی ها در ابتدای شب شما را از هتل به کشتی منتقل خواهند کرد. شام لوکس، موسیقی مهیج، رقص و پذیرایی با نوشیدنی های نا محدود الکلی و غیر الکلی، از برنامه های تفریحی این کشتی هاست که یک مسافرت شبانه به یاد ماندنی را به شما ارائه می دهند. در هنگام رقصیدن، از منظره پانارومیک بسفر که دو قاره اروپا و آسیا را از هم جدا می کند، لذت ببرید. هیچ تجربه دیگری در استانبول نمی تواند با این ترکیب بی نظیر مطابقت داشته باشد. آنها سرو یک غذای لذیذ را با مناظر بی نظیر استانبول و سرگرمی های زنده ترکیب کرده اند. بعد از صرف شام می توانید از موسیقی و نمایش سنتی حرفه ای رقصنده ها سرگرم شده و یا به راحتی با یک نوشیدنی استراحت کنید و از تماشای مناظر لذت ببرید.

 

مراسم رقص سماع، مراسمی جذاب برای عاشقان مولانا

به گزارش سفر باتو ،  رقص سماع مولانا، یک سنت هشتصد ساله است. رقص سماع، رقص های گردبادی و دراویش گونه ایست که در سراسر جهان شناخته شده است و معمولاً با یک موسیقی پیچیده همراه است. این مراسم نمایانگر سفر عرفانی و صعود انسان از طریق ذهن و عشق به کمال است. رقص سماع، یکی از مهم ترین میراث فرهنگی ترکیه است که در سال ۲۰۰۵، توسط یونسکو به عنوان میراث نا ملموس ترکیه ثبت گردید. این مراسم در ساعت نوزده، با کنسرت موسیقی کلاسیک ترکی به مدت پانزده دقیقه، آغاز می شود. سپس تحت نورپردازی شگفت انگیز و فضای عرفانی، رقص سماع شروع شده و حدود چهل و پنج دقیقه به طول می انجامد. این نمایش به طور معمول با پذیرایی از مهمانان همراه است.

 

تماشای رقص های محلی و فولکلور

رقص های جذاب فولکلور مناطق آناتولی و بالکان از دیگر تفریحات شبانه تور استانبول است که در سالن های مختلف اجرا می شوند. این رقص ها با رقص های عجیب و غریب شرقی و رقص های مدرن ترکیب شده و رقصندگان زن و مرد به صورت گروهی یا انفرادی، با لباس های رنگی و بسیار زیبا و به صورت شگفت انگیزی آن ها را اجرا می کنند. در طول نمایش از جلوه های ویدئویی نیز استفاده می شود. این نمایش ها به طور معمول با پذیرایی از مهمانان همراه است.

 

از کافه ها و کلاب‌های استانبول غافل نشوید

کافه ها و کلاب‌ها، تنها مکان هایی هستند که می توانید شب را در آنجا به صبح برسانید. در استانبول، کافه ها و کلاب های متعددی با موسیقی زنده و پذیرایی با نوشیدنی های مختلف وجود دارد که خوشبختانه پذیرای گردشگران خارجی نیز می باشند. رینا، بابل و آنجلیکا از معروف ترین کافه ها و کلاب های استانبول می باشند.

 

گشت و گذار در مراکز خرید

مراکز خرید بی شمار استانبول بخشی از برنامه های شبانه استانبول است که می توانید ساعت ها وقت خود را در آنجا بگذرانید. این مراکز دارای رستوران و محل نگهداری بچه ها نیز می باشد.

 

هیجان شهر بازی را از دست ندهید

استانبول دارای شهر بازی های زیادیست که دارای مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات و وسایل بازی دنیاست. اگر در سفر خود کودک به همراه دارید. لذت و هیجان شهربازی را از دست ندهید. شهربازی های ویا لند و لونا بوستانسی از معروف ترین شهربازی های استانبول اند.

 

خانه خون آشام استانبول

خانه خون آشام استانبول، مکانی عجیب برای مسافران شجاع و جسور و عاشقان هیجان است. این مکان یک مکان برای بازیست و فضایی شبیه فیلم های ترسناک را دارد. در این بازی شما با روبرو شدن با خون آشام و موجودات ترسناک بازی ها را پیش می برید. این بازی دارای ممنوعیت هایی برای بیماران مبتلا به صرع، کلاوستروافوبیا و بیماری قلبی است. توصیه می شود قبل از رفتن به آنجا، حتماً قوانین بازی را مطالعه کنید. در ضمن این بازی برای افراد زیر شانزده سال ممنوع است.

همچنین با قدم زدن در خیابان استقلال و پل گالاتا، می توانید شب خود را بگذرانید. با قدم زدن بر روی پل گالاتا در شب، منظره ای بی نظیر از شهر استانبول را ببینید و از طعم ماهی تازه آن لذت ببرید. علاوه بر برنامه های فوق، در تابستان، کنسرت ها و فستیوال های خیابانی هم تا صبح، برنامه اجرا می کنند. اگر از برنامه تفریحی روزانه خود خسته شده اید و قصد ماندن در هتل را دارید. توصیه می کنیم، آرامش استخر و رستوران و کافه های هتل را انتخاب کرده و لذت ببرید.

 

انتهای گزارش آگهی/

 

  • نویسنده : سفر با تو
  • منبع خبر : شرح آنلاین