نخستین جلسه کمیسیون مشورتی شورای شهر اسکو که مربوط به کمیسیون اجتماعی بود دیروز با حضور تعدادی از مدعوین برگزار شد.

حمید راحلی رئیس شورای شهر اسکو در گفتگو با خبرنگار شرح آنلاین با اشاره به تشکیل کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: سه شنبه سوم دی ماه نخستین جلسه ای بود که تشکیل و از حضور افراد فعال در موضوعات اجتماعی بهره مند شدیم.

وی با تاکید بر این که طی هفته های آینده دیگر کمیسیون های مشورتی شورای شهر اسکو تشکیل می شود افزود: اعضای دیگر کمیسیون ها نیز تعیین شده و با نزدیک شدن به زمان تشکیل جلسات از آنها دعوت به عمل می آید.

این عضو شورای شهر اسکو ادامه داد: شنبه هفتم دی ماه نیز اولین جلسه کمیسیون عمران برگزار می شود.

همچنین علیرضا حیرت یکی از اعضای شورای شهر اسکو در گفتگو با خبرنگار شرح آنلاین اظهار کرد: در زمان مدیریت من درخواست هایی برای تشکیل کمیسیون های مختلف شورای شهر از اعضا شد ولی هیچ کدام اقدامی عملی انجام ندادند و فقط  دو سه جلسه کمیسیون فرهنگی برگزار شده بود که آن جلسات نیز به خاطر عدم همکاری دیگر اعضا ادامه نیافت.

خبرنگار شرح آنلاین با دیگر اعضای شورای شهر اسکو نیز گفتگو کرد که آنان نیز بر برگزار نشدن کمیسیون های مشورتی شورای شهر تا به امروز تاکید داشتند.

شایان ذکر است طی حدود ۳۰ ماه فعالیت شورای شهر اسکو این سومین یا چهارمین جلسه کمیسیون های مشورتی شورای شهر اسکوست و دیگر جلسات متاسفانه برگزار نشده است.

طبق قانون اعضای هر کمیسیون می بایست هر ماه یک جلسه برگزار کنند.

  • نویسنده : مجتبی چاپارزاده
  • منبع خبر : شرح آنلاین