بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو طی حکمی ابوالفضل جهانگرد را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو منصوب کرد.

جوانان با روحیه و انرژی بالا همیشه غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل می کنند و این ویژگی باعث تحولات شگرفی در اقصی نقاط جهان شده است.

انقلاب اسلامی ایران خود نمونه بارزی از اعتماد به جوانان در قرون اخیر می باشد.

از ویژگی های مهم جوان می شود به جسارت و شجاعتشان اشاره کرد که با اعتماد به نفسی خود در تغییرات مهم موثر است، همچنین می شود به روحیه و نشاط جوان تاکید کرد که در هر جایی حضور یابد امید را زنده می کند و اگر روحیه و شجاعت جوان با تحصیلات عالیه در یک جا جمع شود هیچ سدی مانع پیشرفت وی نخواهد بود.

مقام معظم رهبری نیز دقیقا با تبیین این موارد به استفاده از جوانان در مسئولیت های مهم تاکید فراوان دارند و از مسئولان می خواهند که از جوانان در عرصه های

مختلف استفاده کنند.

انتصاب بابک رضی منش به عنوان فرماندار جوان شهرستان اسکو یکی از اقداماتی بود که نوید ایجاد تحولات بزرگ در شهرستان اسکو را می داد و حال انتصاب فردی جوان و تحصیل کرده توسط وی به سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو امیدها را به استفاده از جوانان در مسئولیت های مهم بیشتر کرد.

اداره ورزش و جوانان بر اساس وظیفه ذاتی خود باید بتواند جوان را با ورزش بیشتر انس دهد و اگر مسئول این اداره خود جوان و ورزشکار باشد می شود نور علی نور.

ابوالفضل جهانگرد که خود یکی از ورزشکاران بنام و دارای تحصیلات ورزشی می باشد با سن حدود ۳۳ سال قطعا می تواند نوید روزهای خوشی برای ورزش شهرستان اسکو را بدهد، اما در این یادداشت می خواهم درد دلی با استاد خود داشته باشم و گوشه ای از دغدغه جوان های ورزشکار اسکویی را به گوش ایشان برسانم.

استاد جهانگرد عزیز، خود می دانید که شهر اسکو دارای پتانسیل های بزرگی در رشته های مختلف ورزشی می باشد ولی متاسفانه با بی مهری برخی مسئولان از جوانان ورزشکار اسکویی استعداد یابی نمی شود یا با برخورد های ناعادلانه از شهر های همجوار در تیم های منتخب شهرستان استفاده می شود.

چطور انتظار دارید جوان ورزشکار اسکویی با دیدن اعضای تیم منتخب شهرستان که متاسفانه یک اسکویی هم در آن قرار داده نشده دلسرد نشوند، چطور انتظار دارید جوان ورزشکار اسکویی تلاش کند و عرق بریزد ولی با ناعدالتی از جوانان همسایه به مسابقات دعوت شود.

شما که خود سال هاست در شهر اسکو با جوانان و استعداد های ورزشی آن آشنا هستید خواهشا دست ورزشکاران اسکویی را بگیرید و رها نکنید، با رانت بازی ها و نا داوری ها مبارزه کنید که قطعا فساد در هر جایی جمع شود عدالتی نخواهد بود.

تجهیزات و فضای سالن های ورزشی اسکو مستهلک شده اند و نیاز به تعمیرات اساسی دارند لطفا به ورزش همگانی در شهر اسکو توجه بیشتری داشته باشید.

به جز چند ورزش محدود برای بسیاری از ورزش های مختلف از جمله دوچرخه سواری، دومیدانی، ژیمناستیک، برخی رشته های رزمی و… در شهر اسکو محل مناسب وجود ندارد یا چندین رشته در یک محل برگزار می شود که این باعث محدودیت زمان و مکان برای ورزشکار می شود.

ورزشگاه چمن مجموعه وحدت نیاز به توجه فراوان دارد و ایجاد جایگاه مناسبی برای تماشاگران و برگزار کردن مسابقات بزرگ در این مجموعه قطعا در آبادی این محیط موثر خواهد بود ، برگزار کردن مسابقات ورزشی مختلف در شهر اسکو باعث جذب سرمایه و گردشگر ورزشی به شهر و افزایش روحیه ورزشی بین مردم خواهد بود.

حمایت از تیم های ورزشی شهر اسکو و معرفی این تیم ها به مسابقات استانی و کشوری باعث رشد ورزش تیمی در شهر اسکو خواهد بود، همچنین با معرفی ورزشکاران اسکویی به مسابقات ورزش های مختلف انفرادی باعث جذب بیشتر جوانان به این رشته های ورزش شوید.

استاد جهانگرد عزیز جوانان ورزشکار اسکویی چه گناهی کرده اند که با یک همسایه تحمیلی مجبور به زندگی شده اند و استعداد آنها رو به نابودیست، لطفا کمی هم از بودجه اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو را از دهان اژدهای هفت سر که الان باید بگوییم همسایه! بیرون بکشید و به پروژه های ورزشی شهر اسکو اختصاص دهید.

درست است که دستور ساخت خانه جوان و دهکده ورزشی را در زمین های مردمان اسکو ولی به نفع همسایه به شما دادند ولی ترا به خدا جوانان ورزشکار اسکویی را فراموش نکنید و نگذارید این استعداد ها از بین بروند که اگر چنین کنید قطعا دعای مردمان دیندار اسکویی پشت و پناه شما در هر پست و مقامی خواهد بود.

  • نویسنده : مجتبی چاپارزاده
  • منبع خبر : شرح آنلاین