پس از انتشار خبر شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی ایرانی های مقیم خارج از کشور با ارسال پیام های خود در فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

بسیاری از کاربران ایرانی مقیم خارج از کشور در فضای مجازی با ارسال پیام های تسلیت تاثر قلبی خود از ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی را نشان دادند.

این در حالی است که اینستاگرام و توییتر با مسدود کردن هشتگ های مربوط به این شهید والامقام درصدد سانسور وسعت خشم ملت شریف ایران برای ممانعت از انتشار آن در سطح جهانی دارد.

ایرانیان مقیم خارج از کشور با ارسال پیام های مختلف خود برخورد قاطع با این اقدام تروریستی را حق ایران دانسته و نابودی آمریکا در منطقه را خواستار شده اند.

همچنین برخی از ایرانیان برخورد قاطع با رژیم صهیونیستی را نیز خواستار شده و این توطئه را ناشی از حمایت این رژیم اشغالگر تروریستی در منطقه می دانند.

برخی از ایرانیان نیز بر ضرورت خویشتنداری و منتظر فرمان رهبری بودن را در شرایط فعلی ضروری دانسته و دیگران کاربران را از ابراز نظرهای احساسی برحذر می دارند.

در بین پیام های منتشره انتقام را تنها راه خنک شدن دل ایرانی ها از آمریکا دانسته و این اقدام ترامپ را سند قطعی تروریست بودن دولت آمریکا بیان می کنند.

برخی کاربران فضای مجازی همچنین در اظهار نظرات خود زاویه داشتنشان با جمهوری اسلامی را بیان می کنند اما سردار سلیمانی را نمونه یک ایرانی وطن پرست دانسته اند که باید در خونخواهی وی خون آمریکایی ها بر زمین ریخته شود و سران نظام نباید در این باره مسامحه به خرج دهند.

در زیر تعدادی از پیام های منتشر شده را می بینیم.

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین