شهاب الدین بیمقدار نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مصاحبه ای عجیب با پایگاه خبری شمس نیوز از ضرورت مذاکره با آمریکا برای ممانعت از جنگ سخن گفته گویا هنوز تقی به توقی نخورده ایشان قافیه را باخته است.

چند روز پیش در یادداشتی، «دروغ بزرگ و نفوذ» را عاملان دهه های آشوب در ایران عنوان کردم. امروز یک نمونه از نفوذ را این نماینده لیست امید اصلاح طلبان یعنی شهاب الدین بیمقدار به عیان در مقابل دیدگان ملت داغدیده ایران قرار داد.

این نماینده در مصاحبه اش با شمس نیوز به صراحت گفته است: پیشنهاد من، خویشتن داری و مذاکره بین ایران و آمریکا است! امیدوارم جنگی بین دو کشور رخ ندهد، زیرا پیروزی در برابر آمریکا و هم پیمانانش یعنی انگلیس و فرانسه کاری سخت به نظر می‌رسد!

جناب آقای مثلا نماینده، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده که شما اینطور مفتضحانه خودت را باخته ای. شرم از ملتی که داغ سردارش را به دل دارد هم خوب چیزی است. نماینده از تو هم بیمقدارتر؟!

با مجلسی که تو در ترکیبش باشی نمی توان به جایی رسید. منتظر باش تا تاریخ در مورد این موضع گیری بزدلانه تو قضاوت کند. موضع گیری امثال تو حاکی از آن است که هنوز با راه عاشوراییان فاصله داری و صلا از آرمان انقلاب چیزی نیاموخته ای.

حیف از آن مصونیت سیاسی ای که به تو و امثال تو داده شده تا در پشت آن جیغ بنفش بزنید و قایم شوید.

من به عنوان یک خبرنگار به صراحت می گویم: از این به بعد دهنی را که صحبت از مذاکره با آمریکا کند گل می گیریم.

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین