امام جمعه اسکو در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر اسکو انتقام را حق ایران دانسته و از مسئولان خواست که انتقام سختی از آمریکا بگیرند.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در شهر اسکو برگزار شد و مردم شهید پرور اسکو در غم فراق ایشان عزاداری کردند.

حجت اسلام مرادپور امام جمعه اسکو در این مراسم گفت: مطمئنا انتقام سختی که مقام معظم رهبری فرموده اند به زودی اتفاق خواهد افتاد.

وی علت بر افراشته ماندن پرچم خون خواهی امام حسین (ع) تا به امروز را عدم تحقق کامل اهداف امام حسین (ع) دانسته و افزود: تا زمانی که اهداف حاج قاسم سلیمانی که اخراج آمریکایی ها از منطقه بود محقق نشود پرچم انتقام ایشان بر افراشته خواهد ماند.

امام جمعه اسکو تفاوت بسیاری از مردم با سردار سلیمانی را تبعیت بی چون و چرای ایشان از ولایت دانسته و افزود: سردار سلیمانی تا آخرین لحظه زندگی خود تابع دستورات مقام معظم رهبری بود و دستورات ایشان را بدون شک و تردید اجرا می کرد.

وی با اشاره به عزت سردار سلیمانی میان مردم دنیا گفت: هر فرد مومنی که در راه خدا قدم بردارد خدا او را عزیز می کند و سردار سلیمانی از افرادی بود که در راه خدا قدم برداشت و مجاهدات فراوانی انجام داد و خدا او را عزیز مسلمین و مردم دنیا کرد.

در این مراسم خیل عظیم مردم شهید پرور اسکو و مسئولان شهرستان حضور یافته و به عزاداری و ذکر یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان ایشان پرداختند.

  • نویسنده : مجتبی چاپارزاده
  • منبع خبر : شرح آنلاین