رضا جهانگیری آمقانی قهرمان مسابقات مختلف کشوری و استانی از نبود حمایت مسئولان شهرستان اسکو می گوید.

رضا جهانگیری آمقانی در گفتگو با خبرنگار شرح آنلاین گفت: در ۵ سال فعالیت حرفه ای ام در  دو و میدانی همیشه زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو در مسابقات شرکت کرده ام ولی در این مدت هیچ حمایتی از من نشده است.

وی به نبود امکانات مناسب ورزش دو و میدانی شهرستان اسکو  اشاره کرد و گفت: در شهرستان اسکو پیست مناسب برای تمرینات ما وجود ندارد و ما مجبوریم یا در محل های غیر استاندار اسکو تمرین کنیم که این باعث آسیب دیدن مان می شود یا به تبریز برویم که این نیز هزینه زیادی در بر دارد.

این ورزشکار اسکویی با اشاره به هزینه های بالای ورزش حرفه ای افزود: فقط امسال بیش از ۱۸ میلیون تومان از جیب خودم برای شرکت در مسابقات و تهیه تجهیزات مورد نیازم پول خرج کرده ام و هیچ اداره ای در شهرستان اسکو از من حمایت نکرده است.

جهانگیری در ادامه افزود: متاسفانه تا به امروز هیچ کدام از ادارات شهرستان اسکو اسپانسر من برای شرکت در مسابقات کشوری و استانی نشده اند و من در همه مسابقاتی که با نام شهرستان اسکو شرکت کرده ام با هزینه شخصی حضور یافته ام.

وی با اشاره به حمایت های ادارات مختلف شهرستان های دیگر از ورزشکاران خود گفت: امیدوارم با روی کار آمدن ابوالفضل جهانگرد حمایت ها از ورزشکاران حرفه ای شهرستان اسکو بیش از پیش شود و از تلاش های مربی خویش سعید حسین وند مربی دو های سرعت استان آذربایجان شرقی تشکر می کنم.

رضا جهانگیری آمقانی ۲۵ ساله در این ۵ سال فعالیت حرفه ای خود در ورزش دو و میدانی اسکو موفق به کسب مدال های مختلف از جمله مدال طلای مسابقات ۴ در ۱۰۰ متر کشوری – مدال طلای مسابقات ۶۰ متر داخل سالن شمال غرب کشور و مدال طلاهای متعدد مسابقات ۱۰۰ و ۲۰۰ متر استانی شده است.

 

  • نویسنده : مجتبی چاپارزاده
  • منبع خبر : شرح آنلاین