تراکتور در حالی حساس‌ترین بازی هفته‌ هفدهم لیگ برتر را پیش‌رو دارد که در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس، فاصله‌اش با صدر جدول به یک امتیاز کاهش می‌یابد.

جدال حساس دو تیم پرسپولیس و تراکتور، فردا (یکشنبه، ششم بهمن‌ماه) از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

این دو تیم تاکنون ۲۳ بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم هر کدام از تیم‌ها، ۹ پیروزی است و ۵ تقابل دو تیم نیز برنده‌ای نداشت.

تراکتور در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که پس از روی کار آمدن ساکت الهامی، توانسته با اتکا به تفکرات این سرمربی، چهار پیروزی پیاپی کسب کرده و با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

شاگردان الهامی، روند آماده‌سازی نیم فصل را در شهر آنتالیای ترکیه برگزار کرده و به آن آمادگی مطلوب از نظر بدنی و تاکتیکی مورد نظر سرمربی تیم دست یافته‌اند.

باتوجه به جذب اوکاچا، علی سبحانی و میلاد فخرالدینی، شاهد تراکتور قدرتمندتری در ادامه مسابقات لیگ برتر خواهیم بود. همچنین الهامی یک مربی دروازه‌بانان اهل کشور رومانی را به کادر خود اضافه کرده که سخت کوشی و تمرینات ویژه این مربی، مورد تمجید کادر فنی و دروازه‌بانان قرار گرفته است.

در سوی دیگر، یحیی گل‌محمدی به دلیل عدم بازگشت کالدرون، هدایت پرسپولیس را در نیم فصل دوم برعهده خواهد داشت. پیش از این، گل‌محمدی با هدایت پرسپولیس سه بر یک به تراکتور باخته بود و در نیم فصل نخست فصل جاری، این مربی با هدایت شهر خودرو، باز هم با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان الهامی مغلوب شد.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) و در حضور ۸۰ هزار هوادار تراکتور با شکست یک بر صفر پرسپولیس همراه بود. احسان حاج‌صفی در آن بازی با گل از راه دور توانست دروازه بیرانوند را باز کند.

بی‌شک حضور پر تعداد پرشورها در ورزشگاه آزادی و تشویق مستمر و ۹۰ دقیقه‌ای تراکتور به دور از حواشی، می‌تواند ضامن پیروزی این تیم در این بازی حساس باشد.

  • منبع خبر : شرح آنلاین