در پی اتفاقات جلسه روز یکشنبه شورای شهر اسکو و توهین تعدادی از اعضای شورای شهر اسکو به خبرنگار پایگاه خبری شرح آنلاین جبهه مردمی فعالین اجتماعی اسکو در حمایت از خبرنگار این پایگاه خبری بیانیه ای را صادر کردند.

در بیانیه جبهه مردمی فعالین اجتماعی اسکو ضمن حمایت از خبرنگار پایگاه خبری شرح آنلاین با توجه به دستور مقام معظم رهبری در مورد مطالبه گری مردم و پاسخگویی مسئولان به لزوم پاسخگویی مسئولان و اعضای شورای شهر به مطالبات مردم در شهرستان اسکو تاکید شده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

وقتی که درست هدف میگیری عزیزان دست به کار میشوند، ما با کسی عهد اخوت نبستیم هر جا ضعیف کشی باشد، ما آنجاییم هرجا یک نفر را تنها گیر بیاورید و بفرستیدش گوشه رینگ ما می آییم وسط رینگ.

قابل توجه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر اسکو که با افتخار در جلسه ی دیروز شورای شهر در خصوص انتقادات مطرح شده در خصوص سرویس دهی ضعیف تاکسیرانی به جای پاسخگویی، عذرخواهی و برنامه ریزی برای حل مشکلات، ضمن هجمه ی لسانی و توهین به یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه اعلام نمودند: نه ما، نه تاکسیرانی و نه شهردار به کسی پاسخگو نخواهیم بود.

اعضای محترم شورا :
اگر در خانه کس است یک حرف بس است

همه باید به مسوولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسوولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه‌ى همه‌ى ماست.۱۳۸۳/۰۸/۰۶

از نظر من، هیچ کس مصونیت آهنین ندارد. همه در مقابل قانون و مسوولیتهاى خودشان پاسخگو هستند و باید جواب بدهند.۱۳۷۹/۱۲/۲۲

«مقام معظم رهبری»

شهردار و اعضای شورای شهر اسکو:
رسماً اعلام میکنیم
ما شما را در برابر ملت و قانون پاسخگو خواهیم نمود

جبهه مردمی فعالین اجتماعی اسکو

به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

کانال تلگرام شرح آنلاین را دنبال کنید

  • منبع خبر : شرح آنلاین