فرماندار شهرستان اسکو گفت: در دهه فجر امسال 50 پروژه عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف این شهرستان کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.

در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان اسکو که با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد، فرماندار شهرستان اسکو ارزش مالی پروژه های افتتاحی این شهرستان در دهه فجر را ۵۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در دهه فجر ۵۰ پروژه و طرح در سطح شهرستان افتتاح می شود که اجرای آنها با همکاری ادارات مختلف و بخش خصوصی و خیرین بوده است.

بابک رضی منش در ادامه به ذکر تعدادی از پروژه های افتتاحی در دهه فجر ۹۸ پرداخت و گفت: از جمله این طرح ها افتتاح دو مدرسه در شهر جدید سهند، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز علیزاده در شهر اسکو، گاز رسانی به روستای گمیچی، تکمیل پروژه زهکشی آجی چای، رمپ دوم تقاطع ورودی فاز چهار شهر سهند و افتتاح ساختمان اداری و پانسیون بیمه سلامت شهرستان است که همزمان با ۵۰  پروژه و طرح عمرانی در سطح شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده اند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به طرح کلنگ زنی بخشی از شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهر اسکو در دهه فجر نیز گفت: قسمت هایی از این پروژه قبلا اجرا شده و با کلنگ زنی ادامه این پروژه، ۱۰ کیلومتر به شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب شهر اسکو اضافه خواهد شد.

علی رغم فشارها و تحریم ها در حال پیشرفتیم

علیار راستگو معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این مراسم با اشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده در شهرستان اسکو افزود: امیدواریم پروژه هایی که در سطح شهرستان کلنگ زنی می شوند نیز با تلاش های مسئولان به زودی به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به فشار های مختلفی که توسط استکبار جهانی و ایالات متحده به کشور ایران وارد می شود گفت: با وجود این فشارها و تحریم ها کشور متوقف نشده و روز به روز در حال پیشرفت و تعالی است و باید در این موقعیت مهم انسجام و اتحاد میان مردم بیش از پیش حفظ شود.

لیست نهایی کاندیداهای مجلس ۲۳ بهمن منتشر می شود

راستگو در ادامه سخنان خود با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر ۱۴۸ نفر نامزد تآیید صلاحیت شده اند و در ۲۳ بهمن ماه لیست نهایی توسط فرمانداری تبریز اعلام می شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی نامزد های نمایندگی مجلس را به رعایت قانون و اعلام توانمندی های خویش به مردم توصیه نمود و یادآور شد: طبق قانون مصوب ۱۳۹۵ افرادی که دارای پست های حکومتی هستند باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و هرگونه اظهار نظر افراد حکومتی در مورد کاندیداها جرم می باشد و مورد پیگرد قضایی قرار می گیرد.

در ادامه مسئولان مختلف استانی و شهرستانی در محل کلنگ زنی بخشی از شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب اسکو حضور یافتند و کلنگ این طرح زده شد و همچنین پروژه ها و طرح های مختلف شهرستان اسکو با حضور مسئولان و خیرین افتتاح شدند.

  • نویسنده : مجتبی چاپارزاده
  • منبع خبر : شرح آنلاین