الهویردی دهقانی نماینده منتخب مردم شهرستان ورزقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: گرایش سیاسی من اصولگرایی است و قدمی از این اصول پا عقب نخواهم گذاشت.

وی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهارداشت: متاسفانه نمایندگی چند خبرگزاری در استان بدون اطلاع از شاکله فکری و اعتقادی بنده نسبت به انتشار خبر اصلاح طلب بودن اینجانب اقدام کرده اند که کاری غیرحرفه ای و غیر اخلاقی است که امیدوارم سریعا نسبت به اصلاح خبرهای منتشر اقدام کنند.

دهقانی ادامه داد: دوران نوجوانی و جوانی ام در بسیج شکل گرفته و دوره سیاسی زندگی من سابقه ای جز فعالیت در احزاب اصولگرا نشان نمی دهد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا برای مجلس یازدهم ابراز داشت: ضمن احترام به تمام فعالان سیاسی اصلاح طلب باید عرض کنم خط فکری بنده در مسایل مختلف به ویژه استراتژی های نظام در قبال استکبار جهانی هیچ مطابقتی با این طیف سیاسی ندارد و در نقطه مقابل آنها برای اقتدار ایران اسلامی تمام همت خود را به کار گرفته و خواهم گرفت.

دهقانی تاکید کرد: نباید عامل سرعت در انتشار اخبار مانع از در نظر گرفتن عوامل صحت و دقت خبر شود که متاسفانه این اتفاق در دو خبرگزاری اتفاق افتاده که امیدوارم بدون حاشیه سازی و تقابل در فضایی همدلانه و دوستانه با تمرکز بر منافع مردم استان سریع حل و فصل شود.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه در رونق بخشیدن به فضای انتخاباتی استان گفت: با ترکیب مجلس جدید و همکاری رسانه ها باید برای رفع عقب افتادگی های ناشی از عملکردهای نامطلوب پیشین تلاش کنیم و استان آذربایجان شرقی و شهرستان محروم ورزقان را به جایگاه ارزشمندش برسانیم.

الهویردی دهقانی نماینده پیشین مردم ورزقان و خاروانا در مجلس نهم بوده و در فراکسیون اصولگرایان مجلس حضور داشت.

وی عضو حزب موتلفه اسلامی است.

  • منبع خبر : شرح آنلاین