معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی دشمن هستیم، گفت: باید یک شبکه قوی داخلی داشته باشیم.

جواد جاویدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که شکست انحصار تبلیغاتی در فضای مجازی را چطور می‌بینید؟ گفت: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مستقیماً به ضرورت شکستن حصار تبلیغاتی دشمن آن هم توسط جوانان انقلابی اشاره شده است و این معنی وسیعی دارد.

وی افزود: الان در داخل کشور از طریق فضای مجازی صدای دشمن به گوش غالب مردم می‌رسد یا صدای انقلاب و نظام؟

مکرراً شاهد مسدود سازی صفحات انقلابی هستیم

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: در بستر پیام رسان های خارجی اگر همه توان و امکانات مان را بسیج کنیم مطمئن باشیم اگر به نقطه‌ای برسیم که صدای انقلاب و نظام بلند تر باشد قطعاً و مسلماً نمی‌گذارند این صدا بلند بماند و مکرراً مسدودسازی صفحات انقلابی را شاهدیم چرا که نمی‌خواهند تعادل و توازن را به سمت منافع انقلاب برگردد و حصار دشمن را شکستن به این معنی است که نگذاریم دشمن در این رابطه نفوذی داشته باشد.

فضای مجازی تحت اشغال دشمن، منطقه جنگی است

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور افزود: الان می‌بینیم شبکه پرس تی وی که رساننده شعار نظام و انقلاب است از سوی برخی از کشورها مسدود و محدود شده است، ما نمی‌گوییم فعالیت در بستر خارجی نداشته باشیم اما اشتباه است که ما فکر کنیم آنها اجازه می‌دهند پیام‌های درست به مردم برسد. مقام معظم رهبری فرمودند که در فضای مجازی مردم زیر بمباران دشمن هستند و فضای مجازی تحت اشغال دشمن منطقه جنگی است خصوصاً شبکه‌های مجازی که از خارج از کشور هدایت می‌شود. آیا عقلانی است که افراد بی دفاع و زنان و کودکان را در منطقه جنگی نگه داریم؟

زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی کامل دشمن هستیم

وی با بیان اینکه باید تیم‌های آموزش دیده حضور یابند گفت: باید حضور داشته باشند تا بدانند چه حرف‌هایی رد و بدل کنند چون هم جنگ است و هم زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی کامل دشمن هستیم. برخی‌ها می‌بینیم عملیات روانی و رسانه‌ای را آنجا طراحی می‌کنند اما در این رابطه باید آموزش دیده رفتار کرد بماند اینکه دیدگاه‌های مردمی که در آن فضا حضور دارند را شناسایی می‌کند و بر مبنای آن تحریم‌ها، لطمه زدن‌ها به بنیان‌های اقتصادی کشور و تلاطم‌های اقتصادی را شکل می‌دهد حتی شاهد بودیم راجع به دلار، مسکن، کالاهای اساسی گروه‌هایی که در این شبکه‌ها بودند قیمت‌ها را بالا و پایین می‌کردند.

جاویدنیا افزود: شکستن انحصار به این معنی است که یک شبکه داخلی قوی وجود داشته باشد تا مردم در آن حضور یابند و بتوانیم آن را در منطقه و بلکه جهان گسترش دهیم و بتوانیم از این ابزار برای انتقال فکر و صدور پیام انقلاب به سایر کشورها استفاده کنیم و آنجا است که می‌توانیم بگوییم که انحصار را شکستیم.

  • منبع خبر : مهر