نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز روز شنبه با صدور پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت رزمنده و پیشکسوت عرصه رسانه گفت: صدای حاج رضا رضوانی با برنامه رادیویی «پاسدار سسی» ماندگار شد.

در پیام تسلیت حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم آمده است: خبر درگذشت رزمنده سرافراز دوران دفاع مقدس و یادگار سنگر فرهنگی و اجتماعی، سرهنگ پاسدار مرحوم رضا رضوانی موجب تألم و تاثر خاطر گردید.

پیام حاکی است: حاج رضا رضوانی عزیز در لباس پاسداری با گزارشگری برای صداوسیما، روزهای پرحماسه رزمندگان غیور آذربایجان در خاک‌های تفتیده جنوب و غرب را لحظه به لحظه به تصویر کشید و امروز برای دیدار با همرزمان شهیدش به لقاالله پیوست.

در پیام امام جمعه تبریز اضافه شده است: صدای این پاسدار عرصه جنگ و رسانه با برنامه رادیویی «پاسدار سسی» ماندگار شده است و مردم شهید پرور آذربایجان مجاهدت‌های این عزیز سفر کرده را هرگز فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در پیام خود، درگذشت این پاسدار ولایی و هنرمند ارزشی را به پاسداران و بسیجیان و هنرمندان متعهّد و ارزشی و همچنین خانواده داغدار، آشنایان و بستگان آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق، صبر و آرامش برای بازماندگان وی مسئلت کرده است.

حاج رضا رضوانی، سرهنگ بازنشسته، رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس و پاسدار عرصه رسانه پس از مدتی بیماری روز جمعه به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

  • منبع خبر : ایرنا