وزیر بهداشت در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، از همراهی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، تقدیر کرد.

سعید نمکی، در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش را به امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از همراهی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، تقدیر کرد.

در پیام وزیر بهداشت، خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمده است: روز ارتش را که نمادی از احترام به دلیران و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی است به جنابعالی و تمامی ارتشیان سرافراز تبریک عرض می‌کنم و به روح بلند و آسمانی همه شهدای ارتش به خصوص آنان که در عرصه دفاع مقدس و دیگر میدان‌های جهاد و شهادت جانفشانی کردند درود می‌فرستم.

بزرگواری حضرتعالی و بزرگ مردان مجموعه ارتش جمهوری اسلامی، به خصوص نیروی زمینی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا برگ زرین دیگری از تلاش‌های بی بدیل آن مجموعه در دفتر ایام این سرزمین بود که همواره در یادها جاودانه خواهد ماند.

توفیق و عزت جنابعالی و تمامی جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای جغرافیا و اخلاق سرزمینمان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.