عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتشار پستی اینستاگرامی نوشت که پیگیر شکایت مدیریت شهری از سحر قریشی (بازیگر ایرانی) خواهم بود.

«مجید فراهانی»، در واکنش به انتشار کلیپی از سحر قریشی، بازیگر سینما گفت: برخورد توهین آمیز سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز شهرداری قابل پذیرش نیست و درصورت عدم برخورد مناسب بیم ‌آن می رود که این ناهنجاری به عرف جامعه تبدیل شود.

وی در شرح آنچه در این کلیپ گذشته است، افزود: «روز گذشته در ویدیوی توزیع شده در فضای مجازی بازیگر تلویزیون و سینما، سحر قریشی با خنده و مضحکه کنار رفتگری می رود و با تمسخر به دوستانش می گوید لباسم را با او ست کرده ام.

فراهانی ادامه داد: وقتی رفتگر بی نوا به او واکنش نشان می دهد با حالتی توهین آمیز به آن دیگری رفیقش می گوید «همین مانده بود که فقط این به ما بگوید برو …»

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: پاکبانان و کارگران امروز با حداقل حقوق و مزایا بیش‌ترین زحمت را برای رفت وروب ‌و تمیزی شهر و بوستان‌ها می کشند و حداقل انتظار برخورد محترمانه و قدرشناسانه با این فداکاری ها داریم.

پیش از این نیز «حجت نظری» عضو دیگر شورای شهر تهران، نسبت به اقدام سحر قریشی واکنش نشان داد.

فراهانی تاکید کرد: درصورت عدم عذرخواهی رسمی خانم سحر قریشی، به عنوان نماینده مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم‌ بود تا خدای ناکرده اینگونه رفتارهای ناپسند تبدیل به هنجار جامعه نگردد.

  • منبع خبر : ایرنا