نماینده معزز ولی فقیه دراستان و امام جمعه تبریز گفت : گسترش گفتمان انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی درهر استان بشمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم در دیداربا مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت : نقش سازمان تبلیغات، جا انداختن بیانیه گام دوم انقلاب است که معتقدم به این بیانیه کم مهری شده است.

وی ادامه داد : ۱۵ ماه از صادر شدن بیانیه گام دوم انقلاب می گذرد که منشور چهل سال و خط مشی آینده انقلاب و نظام اسلامی در آن به خوبی از سوی مقام عظمای ولایت ترسیم شده است.

دکتر آل هاشم خاطر نشان کرد : باید تبلیغات از شکل سنتی به شکل مدرن تبدیل شود چرا که ما امروزه از طریق هنر می‌توانیم مسائل اسلامی و فرهنگ اسلامی را به بهترین شکل بیان کنیم و در این راستا باید خود را به روشهای روز مجهز نمود.

امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت فضای مجازی در وضعیت کنونی گفت : سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مجموعه های فرهنگی باید فضای مجازی را جدی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود : امروزه وظیفه ما این است که از طریق هنر و فیلم، شعر و تئاتر پیام خود را منتقل کنیم .

وی با تأکید بر تلاش برای جوان سازی نهادهای زیر مجموعه‌ها اداره کل تبلیغات اسلامی افزود : فرهنگ استفاده از نیروی جوانی باید در جامعه جاری و ساری شود و در کنارافراد صاحب تجربه جوانها نیز در رده های مختلف و زیر نظر بزرگان به کار گرفته شوند.

امام جمعه کلانشهر تبریز با اشاره به نقش موثر هیئات مذهبی افزود : هیئت‌های حسینی یک پتانسیل بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و اسلام هستند و باید تقویت شوند و لازمه آن ارتباط موثر و تنگاتنگ می‌باشد.

وی در پایان گفت : امیدواری ما نسبت به سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر شده و با توجه بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی یک چهره فرهنگی است امیدواریم که تمامی این فعالیت‌ها اثرگذارتر از قبل باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی