مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی از آماده باش بسیجیان رسانه برای تولید و انتشار محتوای تبیینی با تمام توان در یک رویداد رسانه ای بین المللی خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین، در اتفاقی تاریخی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای اولین بار به مناسبت روز قدس سخنرانی ویژه ای خواهند داشت. این سخنرانی اهمیت بالایی دارد که پیشبینی میشود حاوی نکات خاصی بوده و به یک سخنرانی تاریخ ساز تبدیل شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در این رابطه گفت: آماده کردن افکار عمومی ملت ایران، دنیای اسلام و جهانیان برای این سخنرانی تاریخی، برعهده ما اهالی رسانه است تا توجه مخاطبان پرشمار داخلی و خارجی به این رویداد رسانه ای جلب شده و پیام آن را بخوبی دریافت کنند.

نظامی خواه افزود: در گام بعدی تشریح و تبیین منویات ایشان با تولیدات رسانه ای متنوع و پررنگ شدن خط خبری مربوط به آرمان قدس باید پیش برود و میطلبد که تمام ظرفیت و توانمان در تنوع بخشی به قالبهای تولید و انتشار محتوا را فعال کنیم. استفاده از ظرفیت رسانه های جدید و تعاملی و توجه به مخاطب برون مرزی مدنظر خواهد بود.

وی بر پرهیز از انتشار اخبار مشکوک و حاشیه ساز در روزهای آتی تاکید کرده و گفت: بدیهی است دشمن هم بیکار ننشسته و برای به حاشیه کشیده شدن این رویداد رسانه ای تلاش خواهد کرد که هوشیاری بیش از پیش فعالان رسانه ای را میطلبد تا آب به آسیاب دشمن نریخته و مخاطب اسیر تکنیکهای عملیات روانی و بازی های رسانه ای نشود.

گفتنی است زمان احتمالی این سخنرانی مهم رهبر معظم انقلاب، رأس ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه‌شب اول خردادماه(ساعت ۲۱ به وقت قدس) است که بطور زنده از حسینیه امام خمینی(ره) پخش خواهد شد. همچنین گفته میشود فرماندهان گروه های مقاومت نیز در آستانه روز قدس، سلسله سخنرانی ها و مصاحبه های مهمی خواهند داشت که مقدمه ای برای سخنرانی ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای به شمار می روند.