فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا، ۷۵۰ بسیجی در قالب ۸۸ گروه جهادی پای کار هستند و به ستاد مبارزه با کرونا کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین در هشترود، سرهنگ جعفر غیابی ادامه داد: راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع ۶۵ هزار ماسک رایگان، اجرای طرح غربالگری در ورودی‌های شهر، جمع آوری کمک‌های مومنانه و پخش بین آسیب دیدگان از کرونا، اعزام نیروی انسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی برای آگاهی‌دهی و کمک به مردم از اقدامات اولیه سپاه ناحیه هشترود بوده است.

وی اظهار کرد: سپاهیان ناحیه هشترود تا کنون ۱۵۰۶ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده‌اند و ۶۰۰ بسته دیگر نیز بعد از عید فطر به دست افراد نیازمند خواهند رساند.
سرهنگ غیابی خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای آگاهسازی هر چه بیشتر مردم از خطرات تجمع در ایام بیماری کووید ۱۹ شد و افزود: روانشناسان بسیجی و سپاهی آماده ارائه خدمات بالینی برای مردم منطقه در خصوص مسائل مختلف به‌خصوص بیماری کرونا هستند.
وی از ضد عفونی ۲۵۰۰ نقطه از اماکن مختلف شهر و روستا اعم از ادارات، مساجد، مدارس، خیابانها، معابر عمومی، بانک ها و پمپ بنزین‌ها از آغاز شیوع بیماری کرونا خبر داد.