در آیینی که با حضور فرماندار هشترود از برگزیدگان جشنواره های خوشه های طلایی و هنر های تجسمی این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش شرح آنلاین، امین امینیان، فرماندار هشترود در این آیین طی سخنانی  ضمن تبریک روز دختر به دختران سرزمین اسلامی ادامه داد: هنرمندان با خلق اثار خود نمود های خدا دادی را به دیگران نشان میدهند .
وی اضافه کرد: هنر همیشه با خلاقیت واستعداد همراه است وهنرمندان با احساس درونی خود به خلق اثارشان جان می دهند
امینیان تصریح کرد:هنرمند اصلی خداوند است که با خلق جهان وطبیعت وایجاد فصلهای گوناگون تابلوهایی جهت شناساندن خود به بندگان در روی زمین می افریند وبندگان نیز با دیدن چنین اثاری به عظمت وبزرگی این خداوند  بزرگ هرروز بیشتر ازپیش نزدیکتر می شوند.
نماینده عالی دولت در هشترود خاطر نشان کرد: هنرمندان در شهرستان هشترود اثاری خلق کرده اند که در کل ایران شناخته شده است در کل زمینه های هنری از جمله نقاشی ،تاتر ،ومجسمه سازی از اثار هنرمندان هشترودی در دیگر شهرهای ایران اسلامی از جمله میانه ،تیریز،کرج وخود تهران والبرز هم از اثار هنرمندان تجسمی ومجسمه سازی  استفاده میشود. که این افتخاری برای شهرستان است. که جا دارد از این هنرمندان تقدیر وتشکر کرد.
وی با انتقاد از نبود یک‌مجتمع فرهنگی وهنری در شهرستانی که سابقه ۷۲ساله دارد نیز گفت:با تلاشی که کردیم  کار ساخت این مجتمع اغاز شده است وانشالله در هفته دولت سال اینده شاهد افتتاح این مجتمع خواهیم بود .وی متذکر شد که نهایت تلاش خود را خواهیم کردبا کمک اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان وشهرستان  تسهیلاتی فراهم نماییم تا هرچه سریعتر کار ساخت این ساختمان به پایان برسد وهنرمندان شهرستان در هر زمینه بتوانند به فعالیت دلخواه خود اقدام کنند.
فرماندار هشترود در مورد تشکیل انجمن های هنری نیز تاکید کرد که هنرمندان با تشکیل انجمن های علمی وفرهنگی وهنری در جهت ابادانی وتوسعه شهر اقدامات خوبی بردارند.از جمله در شناساندن اثار تاریخی شهرستان وهم محصولات کشاورزی می توانند در شناساندن استعدادهای بالقوه این شهرستان   در هر زمینه هنری که دارند باید قدمهای مثبتی بردارند تا کل ایران وحتی جهان بدانند در هشترود نیز اثار بکری چون قلعه ضحاک وجود دارد که ازجمله بکرترین وناب ترین نقاط دیدنی کشور واستان وشهرستان به شمار می اید. که حتی مسولان میراث فرهنگی وگردشگری به این امر اذعان می کنند.
در اخر برنامه از برگزیدگان جشنواره خوشه های طلایی وهنرهای تجسمی با اهدای لوح تقدیرتجلیل شد که خبرنگار مهر در هشترود نیز جز برگزیدگان رشته عکاسی بود که توسط،فرماندار هشترود تجلیل وقدردانی گردید.