پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه لیگ برای آبی‌پوشان به نوعی تمام شده تلقی می‌شود، بهتر است آنها تمرکز خود را بر روی جام‌حذفی بگذارند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، صادق ورمزیار به ارزیابی عملکرد دیدارهای اخیر آبی پوشان تهران پرداخت و گفت: استقلال از دو بازی پنج امتیاز را از دست داد و باید قبول کند که لیگ برای آنها تمام شده و هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت. آنها با یک بازی بی‌برنامه برابر سایپا به تساوی رضایت دادند و آخرین امیدهایشان برای قهرمانی در لیگ نوزدهم هم به ناامیدی تبدیل شد.

وی ادامه داد: این روزها انتقادات زیادی از عملکرد آبی‌پوشان می‌شود البته بخش زیادی از آن به حق است زیرا از آبی‌پوشان در دو بازی که انجام داده‌اند، عملکرد مثبتی ندیده‌ایم. بازیکنان این تیم که قبل از تعطیلی لیگ در آمادگی کامل بودند، در حال حاضر به یک فرد «ناآماده مطلق» تبدیل شده‌اند. به طور مثال مهدی قائدی که قبل از تعطیلی لیگ، یکی از مؤثرترین بازیکن استقلال بود و هر مدافعی را به راحتی جا می‌گذاشت، حالا حتی نمی‌تواند یک توپ ساده را کنترل و حریف مستقیمش را جا بگذارد. به جز ناآمادگی بازیکنان، بی‌برنامه‌ بودن استقلال هم مزید بر علت شده و شاهد بازی‌های زیبایی از استقلال نیستیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر حتی گرفتن کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال مشکل‌ساز شده، مجیدی قول‌هایی داده که باید به آن عمل کند؛ قهرمانی در جام‌حذفی و کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کار ساده‌ای نیست اما امیدوارم وی بتواند با بازیکنانش به قولی که داده، عمل و دل هواداران را شاد کند. اگر قرار است تیم فوتبال استقلال به لیگ قهرمانان فصل آینده صعود کند، به طور حتم باید ۸ بازی باقی‌مانده خود را با پیروزی به پایان رسانده تا با خیالی آسوده بار دیگر راهی لیگ قهرمانان شود.

وی در پایان گفت: تیم فوتبال استقلال باز هم به قهرمانی در لیگ برتر نرسید. سعادتمند تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و به طور حتم اگر استقلال می‌خواهد فصل آینده به قهرمانی در لیگ برسد، باید برنامه‌ریزی دقیق و صحیح داشته باشد تا بتواند بار دیگر آبی‌پوشان را به اوج بازگرداند.

  • منبع خبر : مهر