دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا گفت: سلامت مردم برای ما دارای اهمیت بوده و در اولویت است و در این خصوص با کسی تعارف نداشته و تحت هیچ شرایطی نمی توانیم اغماض کنیم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بابک محبوب علیلو در گفتگو با خبرنگاران در خصوص لزوم برخورد دستگاه قضایی با عاملین برگزاری اجتماعات اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در استان از نظر شیوع کرونا توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت تجمع ها تشکیلات قضایی استان عملا به این مساله ورود کرد.
وی افزود: تا به امروز چندین محل که اقدام به برگزاری تجمعات کرده بودند پلمپ شده و در صورت نیاز برخوردهای لازم دیگر انجام خواهد شد.
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا گفت: سلامت مردم برای ما دارای اهمیت بوده و در اولویت است و در این خصوص تحت هیچ شرایطی نمی توانیم اغماض کنیم.
وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: با توجه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی محدودیت ها در شهرستان های قرمز به قوت خود باقی بوده و ما هم نسبت به این محدودیت ها حساسیت و دقت داریم.
علیلو در خصوص چگونگی گزارش مردم از تخلفات در دستورالعمل های بهداشتی گفت: مردم تخلفات مربوط به نادیده گرفتن هشدارهای کرونایی را می توانند به مدیریت نظارت به اماکن عمومی پلیس یا  دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان گزارش دهند.

  • منبع خبر : دادگستری