مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بر لزوم تلاش برای ایجاد رضایتمندی آحاد مردم از خدمات شرکت تاکید و این فرضت  را موهبتی الهی توصیف کرد و خواستار ضرورت انجام آن شد.   یداله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار شرح آنلاین در آذربایجان غربی گفت : خدماتی که شرکت آب و فاضلاب […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بر لزوم تلاش برای ایجاد رضایتمندی آحاد مردم از خدمات شرکت تاکید و این فرضت  را موهبتی الهی توصیف کرد و خواستار ضرورت انجام آن شد.

 

یداله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار شرح آنلاین در آذربایجان غربی گفت : خدماتی که شرکت آب و فاضلاب انجام می‌دهد شامل همه آحاد جامعه هدف در شهرها  و روستاها می‌شود.

 

رئیس هیئت مدیره آبفای خوی با بیان اینکه خدمات آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی در تمام خانه‌ها، مراکز اقامتی، صنعتی، فرهنگی و آموزشی ارائه می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر تقریباً ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان آبرسانی می‌شود و حدود ۶۶ درصد جمعیت شهر خوی نیز تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات آب و فاضلاب می‌تواند در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نقش این شرکت از زوایای مختلف دارای اهمیت و قابل توجه است و همین امر مسئولیت کارکنان را نسبت به سایر دستگاه‌ها سنگین‌تر می‌کند.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب اثر مضاعفی در جامعه دارد گفت: فعالیت‌هایی که انجام می‌شود صرفاً تأمین آب یک خانوار نیست بلکه گاهی اجرای یک پروژه کوچک می‌تواند اثرات ملی و بین‌المللی داشته باشد.

 

سلطانی بر ضرورت توجه به اهمیت نقش آب در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تأکید و تصریح کرد: همه ما در تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار وظایف سازمانی ، یک مسئولیت اجتماعی هم به عهده داریم که آن هم تلاش برای ایجاد رضایتمندی مردم از خدمات است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اقتصاد مقاومتی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، حمایت از تولید داخل، بهسازی آموزش نیروی انسانی، تعامل و همکاری با دستگاه‌های حاکمیتی و غیر حاکمیتی، رضایتمندی ارباب‌رجوع، کاهش هزینه‌ها، ایجاد فضای صمیمی و جذاب در محیط کار را از جمله سیاست‌های شرکت یکپارچه آب و فاضلاب شهرستان خوی برشمرد.

 

وی با بیان اینکه اعتقاد ما به خودباوری است، اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار برای قوی‌تر شدن کشور و برون‌رفت از مشکلات دانست و افزود: ما معتقدیم با خودباوری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از امکانات موجود، می‌توان با بهترین کیفیت کشور را اداره کنیم.

 

وی در ادامه افزایش تعاملات و هم‌افزایی را از جمله مزایای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته که طرح یکپارچه‌سازی آغاز شد کوچک‌ترین وقفه و ناهماهنگی در فعالیت‌های دو شرکت آبفای شهری و روستایی ایجاد نشد و پروژه‌ها با قدرت و قوت به کار خود ادامه داد.

 

سلطانی با اشاره به تلاش و کوشش همکاران در تامین اب شرب شهرها و روستا های شهرستان گفت : از زمان آغازین شیوع ویروس منحوس کرونا همکاران من در سطح شرکت در تلاشند که کوچکترین قطعی آب در شبکه وجود نداشته باشد تا مردم با بدون دغدغه به امورات خود رسیدگی کنند.

 

مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی گفت : همکاران ما در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند ولی متاسفانه مظلوم واقع شده اند .

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدویت منابع آبی مشترکین عزیز نیز باید در مصرف بهبنه آب دقت بیشتری به خرج دهند تا ان انشاالله در تامین آب شرب  مشترکین مشکل نداشته باشیم .