سخنگوی وزارت بهداشت، از ثبت ۲۰۸ مورد فوتی کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: آمار فوتی‌های کرونا به ۱۷ هزار و۱۹۰ مورد رسیده است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه دوازدهم مرداد ۹۹، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۶۸۵ مورد جدید ابتلاء به کرونا در کشور گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس، تا کنون ۳۰۹ هزار و۴۳۷ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

لاری به آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۸ مورد جدید فوتی داشته‌ایم که بر همین اساس، آمار فوتی‌های کرونا به ۱۷ هزار و۱۹۰ مورد رسیده است.

وی افزود: در همین حال، ۲۶۸ هزار و ۱۰۲ نفر از بیماران کرونا پس از اقدامات درمانی و مراقبتی، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه تعداد ۴۰۸۹ نفر از بیماران کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند گفت: تاکنون دو میلیون و۵۰۸ هزار و ۴۱۸ مورد تست تشخیصی کرونا در آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت انجام شده است.

وی با بیان اینکه استان های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استان های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم، در وضعیت هشدار قرار دارند.

  • منبع خبر : مهر