لائورا کلارک که در جریان رقابت های اپن آمریکا با ضربه مرد شماره یک جهان روبرو شد توسط برخی از هواداران تنیسور صربستانی به مرگ تهدید شد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از آس، نواک جوکوویچ بامداد دوشنبه در جریان دیدار برابر پابلو کارنیو به خاطر کوبیدن توپ به داور خط از اپن آمریکا اخراج شد.

تنیسور صربستانی به دلیل آسیب رساندن به گردن لائورا کلارک جریمه مالی هم شد اما برخی از هواداران مرد شماره یک جهان معتقد بودند داور خط بزرگنمایی کرده است برای همین با پیام های ناخوشایند خود در شبکه های اجتماعی کلارک را به مرگ تهدید کردند.

برخی از کاربران پروفایل شخصی کلارک را در شبکه های اجتماعی پیدا کردند و تصویری را که این داور به منظور گرامیداشت پسرش، جاش به اشتراک گذاشته بود انتخاب کردند. پسر کلارک در سال ۲۰۰۸ زمانی که ۲۵ سال داشت با دوچرخه دچار حادثه شد و جانش را از  دست داد. کاربران دردناکترین پیام را برای کلارک فرستادند: “نگران نباش، خیلی زود به او ملحق خواهی شد.” برخی از آن ها نوشتند: ” خدا همه چیز را می بیند.”

با این حال این تنها پیام های تهدید آمیز برای کلارک نبودند و آن ها این داور را متهم کردند که تحمل یک ضربه توپ را نداشته است و واکنشش خجالت آور بوده است.

کلارک عاشق تنیس است و از حرفه اش لذت می برد حتی با وجود این که در برخی از لحظات آسیب جدی دیده است. ضربه جوکوویچ خیلی او را دچار مشکل نکرد اما هفته پیش به خاطر ضربه ای که بیش از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بود لبش به شدت دچار آسیب دیدگی شد.

  • منبع خبر : آس