روزنامه «الشرق الاوسط» اعلام کرد رئیس سنگاپوری کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران حذف می‌شود.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان در حال بررسی شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران است. النصر بعد از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با قبول شکست مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی، از نماینده ایران به بهانه استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کرد.

روز گذشته روزنامه «الریاضیه» عربستان خبر داد که این شکایت همچنان در بخش حقوقی AFC در حال بررسی است و هنوز به کمیته انضباطی این کنفدراسیون، ارجاع نشده است.

روزنامه «الشرق الاوسط» هم خبر جدیدی را در ارتباط با این پرونده و قاضیان رسیدگی به آن منتشر کرده است.

در این خبر آمده است: «لیم کیا تونگ رئیس سنگاپوری کمیته انضباطی AFC در پرونده شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس شرکت نخواهد داشت. حذف تونگ از این پرونده به دلیل عضویت همزمانش در کمیته انضباطی فیفا است که در صدور رای مبنی بر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات -به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ- دخیل بوده است.»

در بخش پایانی این خبر آمده است که «شن روی» چینی نایب رئیس کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا به جای لیم کیا تونگ ریاست جلسه رسیدگی به پرونده شکایت النصر از پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت.

پیش از این هم اعلام شده بود «یاسر المسهل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و عضو کمیته انضباطی AFC در جلسات رسیدگی به این پرونده حضور نخواهد داشت.

  • منبع خبر : مهر