نایب رئیس فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: رئیس مجلس با بیان اینکه بورس باید قابلیت نقدشوندگی داشته باشد عنوان کرد که سرمایه‌های بورس باید به سمت تولید هدایت شود.

به گزارش شرح آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر مجمع عمومی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس،‌ گفت:‌ در این جلسه که با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و عضو ناظر مجلس در سازمان بورس و همچنین تعدادی از کارشناسان این سازمان برگزار شد، مشکلات موجود در بورس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست ضمن آسیب‌شناسی بازار بورس و رفع ایرادات آن و همچنین حمایت از این بازار تأکید شد.

نایب رئیس فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که بورس باید قابلیت نقدشوندگی داشته باشد و مردم هر زمان که بخواهند بتوانند سرمایه و پولشان را دراختیار بگیرند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس تأکید کرد که سرمایه‌های بورس باید به سمت تولید هدایت شود و بتوان از این سرمایه برای رونق تولید بهره گرفت.

وی افزود: قالیباف همچنین اظهار داشت که باید خلأها و موانع قانونی بورس در مجلس برطرف شود و اگر نیاز به قانونگذاری جدید در این زمینه وجود دارد، مصوبات جدیدی را در این باره در مجلس داشته باشیم.