سیم لاکی به نوعی سیم مسی گفته مـی شـود کـه پوششـی از جنس رزین های مخصوص (لاک) با مقاومت حرارتـی نسـبتاً بالا روی آن اعمال شده و با قطرهـای مختلـف سـاخته مـیشـود. از ایـن سـیم هـا در سـاخت سـیم پـیچ هـای القـایی ترانسـفورماتورها، الکتروموتورهـا، ژنراتورهـا و مـوارد دیگـر استفاده می شود. اگر بگوییم شـریان حیـاتی […]

سیم لاکی به نوعی سیم مسی گفته مـی شـود کـه پوششـی از جنس رزین های مخصوص (لاک) با مقاومت حرارتـی نسـبتاً بالا روی آن اعمال شده و با قطرهـای مختلـف سـاخته مـیشـود. از ایـن سـیم هـا در سـاخت سـیم پـیچ هـای القـایی ترانسـفورماتورها، الکتروموتورهـا، ژنراتورهـا و مـوارد دیگـر استفاده می شود. اگر بگوییم شـریان حیـاتی صـنایع امـروز را سیم لاکی تشکیل می دهد، سخنی گزاف نگفته ایم؛ چرا که امروزه کمتر محصول صنعتی را مـیتـوان یافـت کـه در آن از سیم لاکی اثـری نباشـد. بـدین ترتیـب از کـوچکترین لـوازم خانگی گرفته تا پیچیده ترین ابزار و ادوات صنعتی، وابسـتگی اجتناب ناپذیر و گسترده ای به سیم لاکی دارند.

همچنین میتوان گفت اولین واحد تولیدی سیم لاکی در کشـور فعالیـت خـود را در سال ۱۳۶۰ آغاز نمود و به دنبال آن در سال های بعد شرکت های دیگر نیز با ظرفیـت هـای گونـاگون بـه جمـع خـانواده صنعت سیم لاکی کشور پیوستند.

هر آنچه باید درباره ی فروشگاه ایران سیم لاک بدانید

فروشگاه ایران سیم لاک با بیش از ۷ سال سابقه، یکی از بزرگترین و معتبر ترین پخش کننده انواع سیم لاکی، عایق حرارتی سیم و کابل برق، پمپ و قطعات پمپ( موتورهای الکتریکی ) با بهترین قیمت در بازار تهران می باشد. همچنین نمایندگی گروههای تولیدی معتبری نظیر لاک سیم، سیم لاکی فارس، سیم لاکی کاشان، زاگرس سیم، الکترو سیم و راما سیم را نیز بر عهده دارد. در اینجا به شرح مختصری از این گروههای تولیدی میپردازیم تا با آنها آشنا شوید و این را بدانید که شرکت ایران سیم لاک با گروههای تولیدی معتبری در حال همکاری است.

مشاهده محصولات فروشگاه ایران سیم لاک: قیمت سیم لاکی

سیم لاکی کاشان

از مشخصات ویژه سیم لاکی کاشان می توان به مقاوم بودن در برابر سایش، بسیار مقاوم در برابر حلال، مقاوم در برابر رطوبت و مقاومت بالا در برابر روغن ترانسفورماتورها اشاره کرد. از قابلیت های سیم لاکی کاشان نیز میتوان به استفاده آن در انواع موتورها، ژنراتورها و ماشین آلاتی که انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کنند، اشاره نمود.

سیم لاکی فارس

سیم لاکی تولید شده در کارخانه ی سیم لاکی فارس از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل کارخانه سیم لاکی فارس از برترین کارخانجات ایرانی در زمینه تولید انواع سیم لاکی به شمار می رود.

سیم لاکی زاگرس سیم

زاگرس سیم؛ یکی از برندهای معروف در عرصه تولید سیم لاکی می باشد که با توجه به کیفیت و تنوع محصول توانسته در بازار ایران نام خوبی بر سر زبان ها بیاورد. انواع سیم لاکی گرد از سایز ۰٫۰۵ الی ۵٫۲۰ میلیمتر طبق جداول استاندارد و زیر نظر سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی و استاندارد جهانی IEC و DIN در این شرکت بزرگ تولید می شود.

پخش کننده سیم لاکی لاک سیم در پامنار

 

سیم لاکی الکترو سیم

شرکت الکتروسیم تولید کننده سیم لاکی گرد مسی در قطرهای متنوع می باشد. همچنین تولید کننده سیم لاکی در رنج ۵/۲، ۱۵/۰ میلیمتر می باشد. محصولات این شرکت دارای مهر استاندارد بوده و علاوه بر آن دارای گواهینامه بین المللی ISO  ۹۰۰۱ : ۲۰۰۰ و دارای نشان کیفیت IQNet نیز می باشند.

شارلاک سیم پیچی

یکی دیگر از محصولاتی که در ایران سیم لاک موجود است، شارلاک سیم پیچی است. که ایران سیم لاک پخش کننده انواع شارلاک از برندهای معتبری همچون: شارلاک پالاژ شیمی، شارلاک پرشیا لاک سیم و… در بازار پامنار تهران می باشد. شارلاک؛ برای بهبود پیوندهای مکانیکی بین ساختار سیم پیچ ها، بهبود خواص دی الکتریک، بهبود هدایت حرارتی و بهبود حفاظت از سیم پیچ در برابر رطوبت و محیط شیمیایی خورنده روی سیم پیچ ها، ترانسفورماتورها، دینام ها و سایر دستگاه ها و قطعات الکترونیکی و الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد.

مایه ی خوشحالی است که امروزه شرکت های تولیدی متعددی در ایران توانایی تولید انواع سیم لاکی را با کیفیت های بالا و مرغوب دارا می باشند. همچنین وجود شرکتهایی مثل ایران سیم لاک که با اخذ نمایندگی شرکتهای تولیدی توانسته اند بخش وسیعی از نیاز داخلی به این نوع سیم را برای خریداران گرامی برطرف نمایند.