تبریز- فرماندار تبریز در خصوص نحوه فعالیت اصناف طی هفته پیش رو در تبریز گفت: فعالیت‌ گروه‌های شغلی یک و دو از ۱۵ آذر در تبریز مجاز است.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، بهروز مهدوی در گفتگوی خبری اظهار کرد: تداوم محدودیت تردد شبانه در تبریز بسته به مصوبه ستاد کروناست و روز شنبه اعلام می‌شود.

وی از تداوم تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان تبریز خبر داد و گفت: حمل و نقل عمومی تبریز تا هفت عصر ادامه خواهد داشت؛ ورود خودروهای غیربومی به تبریز، همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه با همت و همکاری مردم توانستیم سرعت شیوع را کنترل کنیم، گفت: وضعیت کنونی بسیار شکننده است و باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشیم.

مهدوی با اشاره به اینکه کلانشهر تبریز به ۱۰ منطقه تقسیم شده است و طرح شهید سلیمانی نیز در محلات اجرا می‌شود، تاکید کرد: مردم باید از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع خواهد بود.

فهرست مشاغل گروه ۳

مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری در گروه‌های شغلی سه قرار دارند.

فهرست مشاغل گروه ۴

همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی در گروه‌های شغلی چهار قرار دارند.

  • منبع خبر : مهر