تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به کنترل تیم فولاد توسط بازیکنان تیمش گفت: امروز بازی را در دست گرفته بودیم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر امروز در نشست خبری بعداز دیدار دو تیم تراکتور و فولاد در تبریز گفت: بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم فولاد به دنبال ضدحمله است و برای همین آنها را خوب بستیم.

وی با بیان اینکه در ۹۰ دقیقه بازی فقط ۱۰ دقیقه اول شروع نیمه دوم فولاد از ما بهتر بود، گفت: بازی سنگینی بود اما من از عملکرد بازیکنانش راضی هستم.

منصوریان ادامه داد: در طول بازی دفاع راست و چپ حریف بالا نمی‌آمدند و هافبک‌های دفاعی ایستا بازی می‌کردند. در این نوع بازی‌های بسته گل زدن سخت است.

منصوریان سپس در خصوص وضعیت داوری رقابت‌ها با تاکید بر اینکه در حق فوتبال آذربایجان جفا نکنید، گفت: اشتباهات داوری در حق تیم تراکتور باید به پایان برسد.

وی با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر تراکتور، گفت: تیم داوری مدیریت خوبی داشت، اما متأسفانه این دومین بازی است که در خانه علیه تراکتور جفا می‌شود. امروز محمد عباس زاده خیلی با اختلاف در آفساید نبود. از لحظه پاس تا حرکت عباس زاده، او نزدیک به یک متر عقب تر بود. ما به شدت به داور ویدئویی (VAR) نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: یک بازی بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم و از عملکرد بچه‌ها بسیار راضی هستم. در این نوع بازی‌ها، تنها یک یا دو فرصت گلزنی به دست می‌آید و باید از همین تک موقعیت‌ها استفاده کرد. ما فولاد را خیلی خوب بستیم و بازی را کنترل کردیم.

 

  • منبع خبر : مهر