شرکت بازرگانی و فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز در سال ۱۳۹۰ با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و در این سال های اخیر با تغییر استراتژی به شیوه نوین جهت خدمات هرچه بهتر به ارگان ها، کارخانه جات، شرکت ها، کارگاه ها، و مشتریان عادی فعالیت مستمر و پویای خود […]

شرکت بازرگانی و فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز در سال ۱۳۹۰ با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و در این سال های اخیر با تغییر استراتژی به شیوه نوین جهت خدمات هرچه بهتر به ارگان ها، کارخانه جات، شرکت ها، کارگاه ها، و مشتریان عادی فعالیت مستمر و پویای خود را آغاز کرده و هم اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت فولاد کشور شناخته می شود.

این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می اندیشد. از این رو محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب تر از سایر مراکز فروش به مشتری عرضه می کند. و هدف این مجموعه ایجاد فضایی مناسب جهت خرید و فروش و ارائه خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد و با تلاش بی وقفه نیروهای متخصص خود در راستای محقق شدن این هدف می کوشد. تمامی پرسنل و مدیران این مجموعه امیدوارند که با حمایت مشتریان وفادارشان و سایر مشتریان بخش های دولتی و خصوصی سفارشات آنان را با عرضه تولیدات مرغوب و قیمت مناسب پاسخگو بوده و رضایت خاطرشان را فراهم سازد.

اسنپ فلز یک مجموعه بزرگ با بهترین و به روز ترین تجهیزات خرید و فروش مجازی محصولات مفتولی و برخی مصالح ساختمانی بوده که با دارا بودن سایتی به روز و قدرتمند مشغول به فعالیت می باشد. و محصولاتی مانند میلگرد ، تیرآهن ، نبشی ، ناودانی ، سپری و… را در بازار به مشتری عرضه می کند.

به طور کلی مهم ترین و اصلی ترین جز در هر سازه و ساختمان سازی مقطع فولادی به نام تیرآهن است. تیرآهن به جهت تحمل بارهای وارده در ساختمان افزایش استحکام آن به کار می رود. تیرآهن به انواع مختلفی تقسیم می شود که هر یک وظیفه دارند تنش های ناشی از نیروی برشی را متحمل شوند.

این مقطع فولادی در سازه‌های ساختمانی به سه صورت تیر اصلی، تیر فرعی و تیر کلاف مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرچه تیرآهن در ساختمان در حجم‌های بالا مصرف می‌شود، ولی تنوع کاربرد ندارد. تیرآهن به دلیل نقش کلیدی و حجم مصرف بالایی که در اسکلت ساختمان دارد، در تعیین قیمت نهایی مسکن تاثیرگذار است. به همین دلیل سازندگان برای کنترل هزینه‌های تمام شده ساخت، قیمت روز تیرآهن را دنبال می‌کنند.

گرچه تیرآهن به صورت شاخه ای به بازار عرضه می شود، اما معاملات آن اغلب بر پایه وزن انجام می گیرد. به همین دلیل وزن هر شاخه هنگام خرید و فروش اهمیت بالایی دارد. چرا که هرچه وزن بار افزایش پیدا کند، بالطبع با افزایش وزن، قیمت تیرآهن نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین شما نیز اگر قصد خرید تیرآهن به صورت اینترنتی را دارید، می توانید از سایت معتبر و شناخته شده اسنپ فلز اقدام به خرید نمایید. و حتی اسنپ فلز این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که پیش از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوند و سپس محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایند.

برخی محصولات موجود در اسنپ فلز مانند نبشی ، ناودانی و سپری ظاهری شبیه به تیرآهن دارند، که سبب می شود برخی افراد هنگام خرید آن ها دچار اشتباه شوند.

نبشی یک مقطع فلزی و در واقع فولادی است که دو ضلع عمود بر هم دارد. این دو ضلع هم عمود می تواند یکسان و هم غیر یکسان باشد که در نام گذاری این دو نوع نبشی تفاوت ایجاد می کند. به عبارتی این پروفیل به شکل L است که در زبان انگلیسی به آن Angle bar یا LNP نیز می گویند.

نبشی در اتصال پل ها به ستون ها و اتصال ستون ها به صفحات فونداسیون و ساخت ستون و خرپا از آن استفاده می شود. نبشی در آسانسور سازی نیز کاربرد دارد و از آن به صورت قطعات خرد شده که اصطلاحا نبشی لقمه نام دارد استفاده می شود. نبشی ها به صورت پرسی و فابریک تولید و عرضه می شوند. نبشی ها با دو مشخصه اندازه بال و ضخامت شناخته می شوند.

ناودانی نیز همانند نبشی محصولی است که به صورت پرسی و فابریک تولید می شود و سطح مقطعی به شکل U دارد. این محصول در جنس های مختلفی از جمله: گالوانیزه، آلومینیوم و استیل تولید می شود. نوعی از ناودانی که از جنس آلومینیوم می باشند وزن کمتری دارد و به اصطلاح سبک می باشد. این نوع از محصول دارای قابلیت شکل پذیری بالا و استحکام به نسبت بالایی است.

ناودانی های تولید شده در دنیا از دو استاندارد متفاوت به نام UPE و UNP تبعیت می کنند. ملاک نام گذاری برای ناودانی ها ارتفاع بال های آن است و این عدد به سانتی متر بیان می شود. منظور این است که اگر ارتفاع بال های یک ناودانی ۸ سانتی متر باشد، آن را به ناودانی ۸ می شناسند. فروش این محصول نیز معمولا به صورت شاخه ای و بعضا به صورت برش خورده در قطعات کوچک که گل میخ نامیده می شود عرضه می گردد.

تمام محصولات نام برده شده که ماهیتی شبیه به انواع پروفیل دارند در اسنپ فلز ارائه شده و به فروش می رسند. برای خرید فقط کافیست شما با شماره ۶۶۳۰۳۰۰۰_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.