سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات امروز در ادامه سفرهای انتخاباتی ریاست جمهوری چهاردهم به تبریز رفت تا با هواداران خود در این شهر دیدار کند.

سفرهای فشرده انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، این روزها از شمال تا جنوب و شرق تا غرب کشور انجام می‌شود و تبریز به عنوان یکی از قطب‌های تاثیرگذار رخدادهای سیاسی کشور به خصوص دوره کنونی انتخابات ریاست جمهوری، پس از علیرضا زاکانی، امروز میزبان سعید جلیلی شده است.

جلیلی با استقبال اعضای ستاد انتخاباتی خود در آذربایجان شرقی و جمعی از مردم با شعار «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» و «صل علی محمد یاور رهبر آمد» وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

هر روستا باید یک سلول جهش کشور باشد/ محدودیت‌های توسعه روستاها باید رفع شود

سعید جلیلی در اولین مقصد خود در تبریز به جمع کشاورزان رفت و در حاشیه بازدید از مزارع کلزای روستای مایان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: روستای مایان، ظرفیت های خوب کشاورزی و دامداری دارد و باید آن‌ها ارتقا یابد.

وی افزود: این روستا باید علاوه بر تولید محصولات کشاورزی صنایع تبدیلی خود را توسعه داده و وارد صادرات شود و کارهای صنعتی و صنایع تبدیلی در فصل زمستان انجام دهند.

وی با بیان این‌که امیدواریم ‌محدودیت‌های توسعه روستاها رفع شود، گفت: هر روستا باید یک سلول جهش کشور باشد و دلیلش نیز همین روستا که با ۲۴ هزار جمعیت ۲۸ شهید دارد و نشان میدهد مردم همواره برای کشور، ‌انقلاب و اسلام پای کار هستند.

جلیلی افزود: آن زمان، دوران جنگ‌ و دفاع مقدس بود و حالا زمان جهش است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفر خود به گلزار شهدای تبریز رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

جلیلی پس از گلزار شهدا از مناطق حاشیه‌ای شهر تبریز بازدید کرد و به گفتگو با حاشیه‌نشینان پرداخت.

وی در ادامه سفر امروز خود به تبریز پس از حضور در روستای نمونه گردشگری مایان و زیارت شهدا به ملاقات آیت الله آل هاشم پدر شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید این شهر رفت.

آیت‌الله آل هاشم در دیدار با جلیلی گفت: همه جان‌های ما فدای رهبر.

سعید جلیلی نیز در این دیدار بیان کرد: این شجره طیبه، اخلاص و نیت پاک شماست که چنین میوه خوبی را تقدیم اسلام و کشورمان کرده است.

آیت‌الله آل هاشم در ادامه گفت: برای علما، امام‌های جماعت، امام جمعه‌ها و مسئولان وصیت کرده است. اینطور شد که پرواز کردند و رفتند.

سعید جلیلی گفت: خوب جایی رفتند، عاقب به خیر شدند، سر سفره پیامبر و اهل بیت علیه‌السلام هستند. کسانی که یک عمر به مردم با صداقت خدمت کردند، مردم در همین دنیا نشان دادند که چقدر قدر این صداقت و خدمت را دیدند. چه شهید رئیسی، چه شهید آل هاشم و چه شهدای دیگر خدمت مزد زحمات خود را هم در این دنیا و هم در آن دنیا گرفتند.

مقصد بعدی جلیلی سالن‌ پورشریفی تبریز است سالنی ۶هزار نفری که مردم از ساعت ها قبل از سخنرانی به انتظار وی نشستند. با نگاهی به جمعیت حاضر در فیلم می‌توان گفت که بیش از دو برابر این ظرفیت برای دیدار با دکتر جلیلی آمده‌اند.

تکمیل خواهد شد/

  • منبع خبر : رسانه ها