شهردار کلانشهر تبریز ضمن دفاع تمام قد از ورزش قهرمانی در صحن شورای شهر اعلام کرد: اخطار FIB و جریمه دو میلیاردی در انتظار تیم بسکتبال شهرداری تبریز است. شرح آنلاین – شهریار: مهندس ایرج شهین باهر در جلسه امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به مصوبه اخیر هیات حل اختلاف استان مبنی بر […]

شهردار کلانشهر تبریز ضمن دفاع تمام قد از ورزش قهرمانی در صحن شورای شهر اعلام کرد: اخطار FIB و جریمه دو میلیاردی در انتظار تیم بسکتبال شهرداری تبریز است.

شرح آنلاین – شهریار: مهندس ایرج شهین باهر در جلسه امروز شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به مصوبه اخیر هیات حل اختلاف استان مبنی بر مخالفت با تیم‌داری شهرداری گفت: سیاست شورا و شهرداری در ارتباط با این قضیه مشخص است ولی اینکه در وسط فصل، تیم داری را رها کنیم، تصمیم درستی نیست.

وی از بومی سازی بازیکنان تمامی تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز خبر داد و تصریح کرد: بخش مهمی از ورزش آذربایجان به شهرداری تبریز وابسته است و با قهرمانی یک ورزشکار در مسابقات ملی و بین المللی، دل صدها هزار و شاید میلیون‌ها نفر شاد می شود.

وی تصریح کرد: افتخار می کنیم که پس از بومی سازی تیم‌های ورزشی شهرداری، با کمترین هزینه می‌توانیم شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران تبریزی در مسابقات بین المللی باشیم.

بر اساس گفته شهردار کلانشهر تبریز، میزان هزینه کرد شهرداری در حوزه ورزش، نسبت به سال های گذشته کاهش یافته و با یک ششم اعتبارات سابق در حوزه ورزش، فعالیت می کند.

مهندس شهین باهر همچنین اظهار کرد: بر اساس اعلام FIB، با توجه به اینکه تیم بسکتبال شهرداری تبریز، قهرمان آسیاست، عدم شرکت در مسابقات آتی، مستلزم پرداخت یک و نیم تا دو میلیارد تومان جریمه به فدراسیون است.

وی در ادامه نیز با دفاع تمام قد از ورزش قهرمانی تصریح کرد: افتخارات ملی و بین المللی ورزش آذربایجان مرهون سرمایه گذاری، تیم داری و فعالیت شهرداری تبریز بوده و سنگ اندازی در این خصوص، جفا در حق ورزش تبریز و آذربایجان است.