مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز ( تسکین) از آغاز طرح رج به رج تا شب یلدا خبر داد و گفت: سال گذشته این طرح با همراهی شهروندان تبریزی و همراهان تسکین در شهرهای مختلف کشور و دیگر کشورها به مهر نشست. به گزارش شرح آنلاین ، جواد میلانی در تشریح این […]

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز ( تسکین) از آغاز طرح رج به رج تا شب یلدا خبر داد و گفت: سال گذشته این طرح با همراهی شهروندان تبریزی و همراهان تسکین در شهرهای مختلف کشور و دیگر کشورها به مهر نشست.
به گزارش شرح آنلاین ، جواد میلانی در تشریح این طرح افزود: انجمن تسکین دومین سال از طرح ” رج به رج تا شب یلدا” را آغاز کرده و طی آن در نظر دارد تا شب یلدا را برای کودکان مبتلا به سرطان با جلقه های رنگی نرم و لطیف به جشن بنشیند.
وی اظهار داشت: موسسه تسکین با اعتمادی راسخ به حمایت همیشگی شهروندان کهن شهر تبریز تصمیم دارد جلقه هایی که “رج به رج” آن با دعای سلامتی، عشق و محبت مردمان سرزمینش بافته شده را به کودکان مبتلا به سرطان در شب یلدا هدیه دهد.
میلانی با بیان اینکه مادربزرگ ها، عزیزان مهربان و همراهان همیشگی تسکین با حمایت و همراهی پر مهر خود سرمای این فصل از زندگی را همچون همیشه برای آنها به گرما بنشانند، افزود: جلقه های بافتنی برای رده سنی نوزاد تا نوجوان بوده و علاقمندانی که برای شرکت در این طرح تمایل به بافت رج به رج جلقه های رنگی را دارند لطافت کاموا برای فرزندان عزیزمان را مورد توجه قرار دهند.
وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در سال گذشته گفت: طرح “رج به رج تا شب یلدا” در نخستین دوره خود با بافت کلاه های رنگی کلید خورد که ظرف مدت کمتر از ۲۰ روز در حدود ۶۰۰ کلاه بافتنی رنگی برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز از شهرهای مختلف بندرکیا شهر، تهران، شهرهای مختلف از استان گیلان و مازندران و شهر تبریز و حومه دریافت کرد.
مدیرعامل انجمن تسکین همچنین یادآور شد: همکاری پرستاران و کادر بیمارستان در این طرح و بافت کلاه برای کودکان مبتلا به سرطان و ارسال کلاه از شهروندان ایرانی مقیم کشور انگلستان نیز از زیبایی‌های این طرح بود که کودکان و انجمن‌ تسکین را دلگرم کرد.
همراهان و علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند جلقه های بافته شده خود را تا تاریخ بیستم آذرماه به ادرس خیابان شریعتی جنوبی، ابتدای خیابان بارون آواک، رو به روی پاساژ شیک، ساختمان آواک، پلاک ۱۴۱۶، طبقه پنجم، دفتر انجمن تسکین تحویل دهند.
ساعت تحویل روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ بوده و برای هماهنگی بیشتر شماره تماس ۳۵۵۳۸۲۱۹ آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز است.