وزیر خارجه ترکیه در دیدار با همتای ایرانی خود اعلام کرد: درباره تدابیر و تصمیمات لازم در برابر تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا رایزنی کردیم. شرح آنلاین – آناتولی: مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه ششمین اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در […]

وزیر خارجه ترکیه در دیدار با همتای ایرانی خود اعلام کرد: درباره تدابیر و تصمیمات لازم در برابر تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا رایزنی کردیم.

شرح آنلاین – آناتولی: مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه ششمین اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در استانبول گفت: درباره تدابیر و اتخاذ تصمیمات در مقابل تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفتگو کردیم.

وزیر خارجه ترکیه افزود: ایران در رأس کشورهایی بود که از روند آستانه و سوچی حمایت کرد؛ در واقع این روند را با همکاری هم پیش می بریم.

وزیر خارجه ایران نیز در این دیدار گفت: مسأله قره‌باغ باید بر اساس مقررات و قوانین بین‌المللی حل و فصل شود.

لازم به ذکر است، ششمین نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان هم اکنون در استانبول در حال برگزاری است.

در این نشست، «محمد جواد ظریف»، «مولود چاووش اوغلو» و «المار محمد یاروف» وزرای خارجه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان حضور دارند.